Hare Krsna
These are the syllabus for the Prayers session.
Our online classes are at the link below:
Recitation of these slokas is found here:
Govinda Damodara Strotram:
agre kurūṇām atha pāṇḍavānāṁ / duḥśāsanenāhṛta-vastra-keśā
kṛṣṇā tadākrośad ananya-nāthā / govinda dāmodara mādhaveti
śrī kṛṣṇa viṣṇo madhu-kaiṭabhāre / bhaktānukampin bhagavan murāre
trāyasva māṁ keśava lokanātha / govinda dāmodara mādhaveti
saṁsāre-kūpe patito ‘tyagādhe / mohāndha-pūrṇe viṣayābhitapte
karāvalambaṁ mama dehi viṣṇo / govinda dāmodara mādhaveti
gopāla vaṁśīdhara rūpa-sindho / lokeśa nārāyaṇa dīna-bandho
ucca-svarais tvaṁ vada sarvadaiva / govinda dāmodara mādhaveti
jihve sadaiva bhaja sundarāṇi / nāmāni kṛṣṇasya manoharāṇi
samasta-bhaktārti-vināśanāni / govinda dāmodara mādhaveti
govinda govinda hare murare / govinda govinda mukunda kṛṣṇa
govinda govinda rathāṅga-pāṇe / govinda dāmodara mādhaveti
sukhāvasāne tv idam eva sāraṁ / duḥkhāvasāne tv idam eva geyam
dehāvasāne tv idam eva jāpyaṁ / govinda dāmodara mādhaveti
śrī kṛṣṇa rādhāvara gokuleśa / gopāla govardhana-nātha viṣṇo
jihve pibasvāmṛtam etad eva / govinda dāmodara mādhaveti
śrīnātha viśveśvara viśva-mūrte / śrī devakī-nandana daitya-śatro
jihve pibasvāmṛtam etad eva / govinda dāmodara mādhaveti
gopīpate kaṁsa-ripo mukunda / lakṣmīpate keśava vāsudeva
jihve pibasvāmṛtam etad eva / govinda dāmodara mādhaveti
gopī-janāhlāda-kara vrajeśa / go-cāraṇāraṇya-kṛta-praveśa
jihve pibasvāmṛtam etad eva / govinda dāmodara mādhaveti
prāṇeśa viśvambhara kaiṭabhāre / vaikuṇṭha nārāyaṇa cakra-pāṇe
jihve pibasvāmṛtam etad eva / govinda dāmodara mādhaveti
hare murāre madhusūdanādya / śrī rāma sītāvara rāvaṇāre
jihve pibasvāmṛtam etad eva / govinda dāmodara mādhaveti
śrī yādavendrādri-dharāmbujākṣa / go-gopa-gopī-sukha-dāna-dakṣa
jihve pibasvāmṛtam etad eva / govinda dāmodara mādhaveti
śrī jānakī-jīvana rāmacandra / niśācarāre bharatāgrajeśa
jihve pibasvāmṛtam etad eva / govinda dāmodara mādhaveti
nārāyaṇānanta hare nṛsiṁha / prahlāda-bādhāhara he kṛpālo
jihve pibasvāmṛtam etad eva / govinda dāmodara mādhaveti
līlā-manuṣyākṛti-rāma-rūpa / pratāpa-dāsī-kṛta-sarva-bhūpa
jihve pibasvāmṛtam etad eva / govinda dāmodara mādhaveti
śrī kṛṣṇa govinda hare murāre / he nātha nārāyaṇa vāsudeva
jihve pibasvāmṛtam etad eva / govinda dāmodara mādhaveti
vaktuṁ samartho ‘pi na vakti kaścid / aho janānāṁ vyasanābhimukhyam
jihve pibasvāmṛtam etad eva / govinda dāmodara mādhaveti
iti śrī bilvamaṅgalācārya-viracitaṁ
śrī govinda-dāmodara-stotraṁ saṁpūrṇam
Mukunda Mala Strotra:
1.śrī-vallabheti vara-deti dayā-pareti
bhakta-priyeti bhava-luṇṭhana-kovideti
nātheti nāga-śayaneti jagan-nivāsety
ālāpinaḿ prati-dinaḿ kuru māḿ mukunda
2.jayatu jayatu devo devakī-nandano 'yaḿ
jayatu jayatu kṛṣṇo vṛṣṇi-vaḿśa-pradīpaḥ
jayatu jayatu megha-śyāmalaḥ komalāńgo
jayatu jayatu pṛthvī-bhāra-nāśo mukundaḥ
3.mukunda mūrdhnā praṇipatya yāce
bhavantam ekāntam iyantam artham
avismṛtis tvac-caraṇāravinde
bhave bhave me 'stu bhavat-prasādāt
5.nāsthā dharme na vasu-nicaye naiva kāmopabhoge
yad bhāvyaḿ tad bhavatu bhagavan pūrva-karmānurūpam
etat prārthyaḿ mama bahu mataḿ janma-janmāntare 'pi
tvat-pādāmbhoruha-yuga-gatā niścalā bhaktir astu
6.divi vā bhuvi vā mamāstu vāso
narake vā narakāntaka prakāmam
avadhīrita-śāradāravindau / caraṇau te maraṇe 'pi cintayāmi
9.sarasija-nayane sa-śańkha-cakre
mura-bhidi mā viramasva citta rantum
sukha-taram aparaḿ na jātu jāne
hari-caraṇa-smaraṇāmṛtena tulyam
20.jihve kīrtaya keśavaḿ mura-ripuḿ ceto bhaja śrīdharaḿ
pāṇi-dvandva samarcayācyuta-kathāḥ śrotra-dvaya tvaḿ śṛṇu
kṛṣṇaḿ lokaya locana-dvaya harer gacchāńghri-yugmālayaḿ
jighra ghrāṇa mukunda-pāda-tulasīḿ mūrdhan namādhokṣajam
23.nāthe dhātari bhogi-bhoga-śayane nārāyaṇe mādhave
deve devaki-nandane sura-vare cakrāyudhe śārńgiṇi
līlāśeṣa-jagat-prapañca-jaṭhare viśveśvare śrīdhare
govinde kuru citta-vṛttim acalām anyais tu kiḿ vartanaiḥ
24.mā drākṣaḿ kṣīṇa-puṇyān kṣaṇam api bhavato bhakti-hīnān padābje
mā śrauṣaḿ śrāvya-bandhaḿ tava caritam apāsyānyad ākhyāna-jātam
mā smārṣaḿ mādhava tvām api bhuvana-pate cetasāpahnuvānān
mā bhūvaḿ tvat-saparyā-vyatikara-rahito janma-janmāntare 'pi
25.maj-janmanaḥ phalam idaḿ madhu-kaiṭabhāre
mat-prārthanīya-mad-anugraha eṣa eva
tvad-bhṛtya-bhṛtya-paricāraka-bhṛtya-bhṛtya-
bhṛtyasya bhṛtya iti māḿ smara loka-nātha
ye me bhakta-janāḥ pārtha na me bhaktāś ca te janāḥ (Adi Purana)
mad bhaktānāḿ ca ye bhaktās te me bhaktatamāḥ matāḥ
27.namāmi nārāyaṇa-pāda-pańkajaḿ
karomi nārāyaṇa-pūjanaḿ sadā
vadāmi nārāyaṇa-nāma nirmalaḿ
smarāmi nārāyaṇa-tattvam avyayam
28 - 29. śrī-nātha nārāyaṇa vāsudeva
śrī-kṛṣṇa bhakta-priya cakra-pāṇe
śrī-padmanābhācyuta kaiṭabhāre / śrī-rāma padmākṣa hare murāre
ananta vaikuṇṭha mukunda kṛṣṇa / govinda dāmodara mādhaveti
vaktuḿ samartho 'pi na vakti kaścid
aho janānāḿ vyasanābhimukhyam
30.bhaktāpāya-bhujāńga-gāruḍa-maṇis trailokya-rakṣā-maṇir
gopī-locana-cātakāmbuda-maṇiḥ saundarya-mudrā-maṇiḥ
yaḥ kāntā-maṇi-rukmiṇī-ghana-kuca-dvandvaika-bhūṣā-maṇiḥ
śreyo deva-śikhā-maṇir diśatu no gopāla-cūḍā-maṇiḥ
31.śatru-cchedaika-mantraḿ sakalam upaniṣad-vākya-sampūjya-mantraḿ
saḿsāroccheda-mantraḿ samucita-tamasaḥ sańgha-niryāṇa-mantram
sarvaiśvaryaika-mantraḿ vyasana-bhujaga-sandaṣṭa-santrāṇa-mantraḿ
jihve śrī-kṛṣṇa-mantraḿ japa japa satataḿ janma-sāphalya-mantram
33.kṛṣṇa tvadīya-pada-pańkaja-pañjarāntam
adyaiva me viśatu mānasa-rāja-haḿsaḥ
prāṇa-prayāṇa-samaye kapha-vāta-pittaiḥ
kaṇṭhāvarodhana-vidhau smaraṇaḿ kutas te
39.tyajantu bāndhavāḥ sarve /nindantu guravo janāḥ
tathāpi paramānando / govindo mama jīvanam
42.cittaḿ naiva nivartate kṣaṇam api śrī-kṛṣṇa-pādāmbujān
nindantu priya-bāndhavā guru-janā gṛhṇantu muñcantu vā
durvādaḿ parighoṣayantu manujā vaḿśe kalańko 'stu vā
tādṛk-prema-dharānurāga-madhunā mattāya mānaḿ tu me
43.kṛṣṇo rakṣatu no jagat-traya-guruḥ kṛṣṇaḿ namadhvaḿ sadā
kṛṣṇenākhila-śatravo vinihatāḥ kṛṣṇāya tasmai namaḥ
kṛṣṇād eva samutthitaḿ jagad idaḿ kṛṣṇasya dāso 'smy ahaḿ
kṛṣṇe tiṣṭhati viśvam etad akhilaḿ he kṛṣṇa rakṣasva mām
44.he gopālaka he kṛpā-jala-nidhe he sindhu-kanyā-pate
he kaḿsāntaka he gajendra-karuṇā-pārīṇa he mādhava
he rāmānuja he jagat-traya-guro he puṇḍarīkākṣa māḿ
he gopījana-nātha pālaya paraḿ jānāmi na tvāḿ vinā
50.kṣīra-sāgara-tarańga-śīkarā-
sāra-tārakita-cāru-mūrtaye
bhogi-bhoga-śayanīya-śāyine
mādhavāya madhu-vidviṣe namaḥ
51.alam alam alam ekā prāṇināḿ pātakānāḿ
nirasana-viṣaye yā kṛṣṇa kṛṣṇeti vāṇī
yadi bhavati mukunde bhaktir ānanda-sāndrā
karatala-kalitā sā mokṣa-sāmrājya-lakṣmīḥ
bhaktis tvayi sthiratarā bhagavan yadi syād
daivena naḥ phalati divya-kiśora-mūrtiḥ (Śrī Kṛṣṇa-karṇāmṛta 107)
muktiḥ svayaḿ mukulitāñjali sevate 'smān
dharmārtha-kāma-gatayaḥ samaya-pratīkṣāḥ
madhuraḿ madhuraḿ vapur asya vibhor (Śrī Kṛṣṇa-karṇāmṛta 92)
madhuraḿ madhuraḿ vadanaḿ madhuram
madhu-gandhi mṛdu-smitam etad aho
madhuraḿ madhuraḿ madhuraḿ madhuram
Srimad Bhagavatam
muktānām api siddhānāṁ / nārāyaṇa-parāyaṇaḥ (6.14.5)
su-durlabhaḥ praśāntātmā / koṭiṣv api mahā-mune
nārāyaṇa-parāḥ sarve / na kutaścana bibhyati (6.17.28)
svargāpavarga-narakeṣv / api tulyārtha-darśinaḥ
kṛṣṇa-varṇaṁ tviṣākṛṣṇaṁ / sāṅgopāṅgāstra-pārṣadam (11.5.32)
yajñaiḥ saṅkīrtana-prāyair / yajanti hi su-medhasaḥ
śrī-prahlāda uvāca (7.5.5)
tat sādhu manye ’sura-varya dehināṁ
sadā samudvigna-dhiyām asad-grahāt
hitvātma-pātaṁ gṛham andha-kūpaṁ / vanaṁ gato yad dharim āśrayeta
na te viduḥ svārtha-gatiṁ hi viṣṇuṁ / durāśayā ye bahir-artha-māninaḥ (7.5.31)
andhā yathāndhair upanīyamānās / te ’pīśa-tantryām uru-dāmni baddhāḥ
śrī-prahlāda uvāca (7.6.1)
kaumāra ācaret prājño / dharmān bhāgavatān iha
durlabhaṁ mānuṣaṁ janma / tad apy adhruvam arthadam
sa vai manaḥ kṛṣṇa-padāravindayor / vacāṁsi vaikuṇṭha-guṇānuvarṇane (9.4.18)
karau harer mandira-mārjanādiṣu / śrutiṁ cakārācyuta-sat-kathodaye
jñāne prayāsam udapāsya namanta eva (10.14.3)
jīvanti san-mukharitāṁ bhavadīya-vārtām
sthāne sthitāḥ śruti-gatāṁ tanu-vāṅ-manobhir
ye prāyaśo ’jita jito ’py asi tais tri-lokyām
tat te ’nukampāṁ su-samīkṣamāṇo / bhuñjāna evātma-kṛtaṁ vipākam (10.14.8)
hṛd-vāg-vapurbhir vidadhan namas te / jīveta yo mukti-pade sa dāya-bhāk
yasyātma-buddhiḥ kuṇape tri-dhātuke (10.84.13)
sva-dhīḥ kalatrādiṣu bhauma ijya-dhīḥ
yat-tīrtha-buddhiḥ salile na karhicij
janeṣv abhijñeṣu sa eva go-kharaḥ
bhaktiḥ pareśānubhavo viraktir / anyatra caiṣa trika eka-kālaḥ (11.2.42)
prapadyamānasya yathāśnataḥ syus / tuṣṭiḥ puṣṭiḥ kṣud-apāyo ’nu-ghāsam
devarṣi-bhūtāpta-nṛṇāṁ pitṝṇāṁ / na kiṅkaro nāyam ṛṇī ca rājan (11.5.41)
sarvātmanā yaḥ śaraṇaṁ śaraṇyaṁ / gato mukundaṁ parihṛtya kartam
kaler doṣa-nidhe rājann / asti hy eko mahān guṇaḥ (12.3.51)
kīrtanād eva kṛṣṇasya / mukta-saṅgaḥ paraṁ vrajet
kṛte yad dhyāyato viṣṇuṁ / tretāyāṁ yajato makhaiḥ (12.3.52)
dvāpare paricaryāyāṁ / kalau tad dhari-kīrtanāt
vāsudeva-parā vedā / vāsudeva-parā makhāḥ (1.2.28 – 29)
vāsudeva-parā yoga / vāsudeva-parāḥ kriyāḥ
vāsudeva-paraṁ jñānaṁ / vāsudeva-paraṁ tapaḥ
vāsudeva-paro dharmo /vāsudeva-parā gatiḥ
nāma-saṅkīrtanaṁ yasya/ sarva-pāpa praṇāśanam 12.13.23
praṇāmo duḥkha-śamanas / taṁ namāmi hariṁ param
dharmaḥ svanuṣṭhitaḥ puṁsāṁ / viṣvaksena-kathāsu yaḥ
notpādayed yadi ratiṁ / śrama eva hi kevalam (1.2.8)
SB
oṁ namo bhagavate vāsudevāya
janmādy asya yato ’nvayād itarataś cārtheṣv abhijñaḥ svarāṭ
tene brahma hṛdā ya ādi-kavaye muhyanti yat sūrayaḥ
tejo-vāri-mṛdāṁ yathā vinimayo yatra tri-sargo ’mṛṣā
dhāmnā svena sadā nirasta-kuhakaṁ satyaṁ paraṁ dhīmahi
dharmaḥ projjhita-kaitavo ’tra paramo nirmatsarāṇāṁ satāṁ
vedyaṁ vāstavam atra vastu śivadaṁ tāpa-trayonmūlanam
śrīmad-bhāgavate mahā-muni-kṛte kiṁ vā parair īśvaraḥ
sadyo hṛdy avarudhyate ’tra kṛtibhiḥ śuśrūṣubhis tat-kṣaṇāt
nigama-kalpa-taror galitaṁ phalaṁ/śuka-mukhād amṛta-drava-saṁyutam
pibata bhāgavataṁ rasam ālayam/muhur aho rasikā bhuvi bhāvukāḥ -1.1.3
āpannaḥ saṁsṛtiṁ ghorāṁ / yan-nāma vivaśo gṛṇan (1.1.14)
tataḥ sadyo vimucyeta / yad bibheti svayaṁ bhayam
dharmasya hy āpavargyasya / nārtho ’rthāyopakalpate (1.2.9)
nārthasya dharmaikāntasya / kāmo lābhāya hi smṛtaḥ
yad-anudhyāsinā yuktāḥ / karma-granthi-nibandhanam (1.2.15)
chindanti kovidās tasya / ko na kuryāt kathā-ratim
na yad vacaś citra-padaṁ harer yaśo (1.5.10)
jagat-pavitraṁ pragṛṇīta karhicit
tad vāyasaṁ tīrtham uśanti mānasā
na yatra haṁsā niramanty uśik-kṣayāḥ
tad-vāg-visargo janatāgha-viplavo (1.5.11)
yasmin prati-ślokam abaddhavaty api
nāmāny anantasya yaśo ’ṅkitāni yat/śṛṇvanti gāyanti gṛṇanti sādhavaḥ
tyaktvā sva-dharmaṁ caraṇāmbujaṁ harer (1.5.17)
bhajann apakvo ’tha patet tato yadi
yatra kva vābhadram abhūd amuṣya kiṁ
ko vārtha āpto ’bhajatāṁ sva-dharmataḥ
tasyaiva hetoḥ prayateta kovido/na labhyate yad bhramatām upary adhaḥ
(1.5.18)
tal labhyate duḥkhavad anyataḥ sukhaṁ/kālena sarvatra gabhīra-raṁhasā
idaṁ hi viśvaṁ bhagavān ivetaro (1.5.20)
yato jagat-sthāna-nirodha-sambhavāḥ
tad dhi svayaṁ veda bhavāṁs tathāpi te
prādeśa-mātraṁ bhavataḥ pradarśitam
idaṁ hi puṁsas tapasaḥ śrutasya vā (1.5.22)
sviṣṭasya sūktasya ca buddhi-dattayoḥ
avicyuto ’rthaḥ kavibhir nirūpito / yad-uttamaśloka-guṇānuvarṇanam
sūta uvāca
ātmārāmāś ca munayo / nirgranthā apy urukrame (1.7.10)
kurvanty ahaitukīṁ bhaktim / ittham-bhūta-guṇo hariḥ
ahastāni sahastānām / apadāni catuṣ-padām (1.13.47)
phalgūni tatra mahatāṁ / jīvo jīvasya jīvanam
tulayāma lavenāpi / na svargaṁ nāpunar-bhavam (1.18.13)
bhagavat-saṅgi-saṅgasya / martyānāṁ kim utāśiṣaḥ
tasmād bhārata sarvātmā / bhagavān īśvaro hariḥ (2.1.5)
śrotavyaḥ kīrtitavyaś ca / smartavyaś cecchatābhayam
nirodho ’syānuśayanam / ātmanaḥ saha śaktibhiḥ (2.10.6)
muktir hitvānyathā rūpaṁ / sva-rūpeṇa vyavasthitiḥ
sālokya-sārṣṭi-sāmīpya- / sārūpyaikatvam apy uta (3.29.13)
dīyamānaṁ na gṛhṇanti / vinā mat-sevanaṁ janāḥ
yat-pāda-paṅkaja-palāśa-vilāsa-bhaktyā (4.22.39)
karmāśayaṁ grathitam udgrathayanti santaḥ
tadvan na rikta-matayo yatayo ’pi ruddha-
sroto-gaṇās tam araṇaṁ bhaja vāsudevam
yathā taror mūla-niṣecanena (4.31.14)
tṛpyanti tat-skandha-bhujopaśākhāḥ
prāṇopahārāc ca yathendriyāṇāṁ
tathaiva sarvārhaṇam acyutejyā
mahat-sevāṁ dvāram āhur vimuktes (5.5.2)
tamo-dvāraṁ yoṣitāṁ saṅgi-saṅgam
mahāntas te sama-cittāḥ praśāntā/vimanyavaḥ suhṛdaḥ sādhavo ye
ye vā mayīśe kṛta-sauhṛdārthā/janeṣu dehambhara-vārtikeṣu (5.5.3)
gṛheṣu jāyātmaja-rātimatsu/ na prīti-yuktā yāvad-arthāś ca loke
parābhavas tāvad abodha-jāto (5.5.5)
yāvan na jijñāsata ātma-tattvam
yāvat kriyās tāvad idaṁ mano vai/karmātmakaṁ yena śarīra-bandhaḥ
gurur na sa syāt sva-jano na sa syāt (5.5.18)
pitā na sa syāj jananī na sā syāt
daivaṁ na tat syān na patiś ca sa syān/na mocayed yaḥ samupeta-mṛtyum
naiṣāṁ matis tāvad urukramāṅghriṁ/spṛśaty anarthāpagamo yad-arthaḥ
mahīyasāṁ pāda-rajo-'bhiṣekaṁ/niṣkiñcanānāṁ na vṛṇīta yāvat(7.5.32)
yasyāsti bhaktir bhagavaty akiñcanā (5.18.12)
sarvair guṇais tatra samāsate surāḥ
harāv abhaktasya kuto mahad-guṇā
manorathenāsati dhāvato bahiḥ
tapasā brahmacaryeṇa / śamena ca damena ca (6.1.13)
tyāgena satya-śaucābhyāṁ / yamena niyamena vā
dharmaṁ tu sākṣād bhagavat-praṇītaṁ (6.3.19)
na vai vidur ṛṣayo nāpi devāḥ
na siddha-mukhyā asurā manuṣyāḥ
kuto nu vidyādhara-cāraṇādayaḥ
svayambhūr nāradaḥ śambhuḥ /kumāraḥ kapilo manuḥ (6.3.20-21)
prahlādo janako bhīṣmo / balir vaiyāsakir vayam
dvādaśaite vijānīmo / dharmaṁ bhāgavataṁ bhaṭāḥ
guhyaṁ viśuddhaṁ durbodhaṁ / yaṁ jñātvāmṛtam aśnute
etāvān eva loke ’smin / puṁsāṁ dharmaḥ paraḥ smṛtaḥ (6.3.22)
bhakti-yogo bhagavati / tan-nāma-grahaṇādibhiḥ
tasmāt saṅkīrtanaṁ viṣṇor / jagan-maṅgalam aṁhasām
mahatām api kauravya / viddhy aikāntika-niṣkṛtam (6.3.31)
kāmād dveṣād bhayāt snehād / yathā bhaktyeśvare manaḥ (7.1.30)
āveśya tad-aghaṁ hitvā / bahavas tad-gatiṁ gatāḥ
gopyaḥ kāmād bhayāt kaṁso / dveṣāc caidyādayo nṛpāḥ (7.1.31)
sambandhād vṛṣṇayaḥ snehād / yūyaṁ bhaktyā vayaṁ vibho
śrī-prahlāda uvāca (7.5.23 – 24)
śravaṇaṁ kīrtanaṁ viṣṇoḥ / smaraṇaṁ pāda-sevanam
arcanaṁ vandanaṁ dāsyaṁ / sakhyam ātma-nivedanam
iti puṁsārpitā viṣṇau / bhaktiś cen nava-lakṣaṇā
kriyeta bhagavaty addhā / tan manye ’dhītam uttamam
sukham aindriyakaṁ daityā / deha-yogena dehinām (7.6.3)
sarvatra labhyate daivād / yathā duḥkham ayatnataḥ
sa vai manaḥ kṛṣṇa-padāravindayor (9.4.18 – 20)
vacāṁsi vaikuṇṭha-guṇānuvarṇane
karau harer mandira-mārjanādiṣu
śrutiṁ cakārācyuta-sat-kathodaye
mukunda-liṅgālaya-darśane dṛśau
tad-bhṛtya-gātra-sparśe ’ṅga-saṅgamam
ghrāṇaṁ ca tat-pāda-saroja-saurabhe
śrīmat-tulasyā rasanāṁ tad-arpite
pādau hareḥ kṣetra-padānusarpaṇe
śiro hṛṣīkeśa-padābhivandane
kāmaṁ ca dāsye na tu kāma-kāmyayā
yathottamaśloka-janāśrayā ratiḥ
kāmaṁ krodhaṁ bhayaṁ sneham / aikyaṁ sauhṛdam eva ca
nityaṁ harau vidadhato / yānti tan-mayatāṁ hi te (10.29.15)
mayi bhaktir hi bhūtānām / amṛtatvāya kalpate (10.82.44)
diṣṭyā yad āsīn mat-sneho / bhavatīnāṁ mad-āpanaḥ
śrī-havir uvāca (11.2.45)
sarva-bhūteṣu yaḥ paśyed / bhagavad-bhāvam ātmanaḥ
bhūtāni bhagavaty ātmany / eṣa bhāgavatottamaḥ
īśvare tad-adhīneṣu / bāliśeṣu dviṣatsu ca(11.2.46)
prema-maitrī-kṛpopekṣā / yaḥ karoti sa madhyamaḥ
These are the syllabus for the Prayers session.
Our online classes are at the link below:
Recitation of these slokas is found here:
Govinda Damodara Strotram:
agre kurūṇām atha pāṇḍavānāṁ / duḥśāsanenāhṛta-vastra-keśā
kṛṣṇā tadākrośad ananya-nāthā / govinda dāmodara mādhaveti
śrī kṛṣṇa viṣṇo madhu-kaiṭabhāre / bhaktānukampin bhagavan murāre
trāyasva māṁ keśava lokanātha / govinda dāmodara mādhaveti
saṁsāre-kūpe patito ‘tyagādhe / mohāndha-pūrṇe viṣayābhitapte
karāvalambaṁ mama dehi viṣṇo / govinda dāmodara mādhaveti
gopāla vaṁśīdhara rūpa-sindho / lokeśa nārāyaṇa dīna-bandho
ucca-svarais tvaṁ vada sarvadaiva / govinda dāmodara mādhaveti
jihve sadaiva bhaja sundarāṇi / nāmāni kṛṣṇasya manoharāṇi
samasta-bhaktārti-vināśanāni / govinda dāmodara mādhaveti
govinda govinda hare murare / govinda govinda mukunda kṛṣṇa
govinda govinda rathāṅga-pāṇe / govinda dāmodara mādhaveti
sukhāvasāne tv idam eva sāraṁ / duḥkhāvasāne tv idam eva geyam
dehāvasāne tv idam eva jāpyaṁ / govinda dāmodara mādhaveti
śrī kṛṣṇa rādhāvara gokuleśa / gopāla govardhana-nātha viṣṇo
jihve pibasvāmṛtam etad eva / govinda dāmodara mādhaveti
śrīnātha viśveśvara viśva-mūrte / śrī devakī-nandana daitya-śatro
jihve pibasvāmṛtam etad eva / govinda dāmodara mādhaveti
gopīpate kaṁsa-ripo mukunda / lakṣmīpate keśava vāsudeva
jihve pibasvāmṛtam etad eva / govinda dāmodara mādhaveti
gopī-janāhlāda-kara vrajeśa / go-cāraṇāraṇya-kṛta-praveśa
jihve pibasvāmṛtam etad eva / govinda dāmodara mādhaveti
prāṇeśa viśvambhara kaiṭabhāre / vaikuṇṭha nārāyaṇa cakra-pāṇe
jihve pibasvāmṛtam etad eva / govinda dāmodara mādhaveti
hare murāre madhusūdanādya / śrī rāma sītāvara rāvaṇāre
jihve pibasvāmṛtam etad eva / govinda dāmodara mādhaveti
śrī yādavendrādri-dharāmbujākṣa / go-gopa-gopī-sukha-dāna-dakṣa
jihve pibasvāmṛtam etad eva / govinda dāmodara mādhaveti
dharābharottāraṇa-gopa-veśa / vihāra-līlā-kṛta-bandhu-śeṣa
jihve pibasvāmṛtam etad eva / govinda dāmodara mādhaveti
bakī-bakāghāsura-dhenukāre / keśī-tṛṇāvarta-vighāta-dakṣa
jihve pibasvāmṛtam etad eva / govinda dāmodara mādhaveti
jihve pibasvāmṛtam etad eva / govinda dāmodara mādhaveti
nārāyaṇānanta hare nṛsiṁha / prahlāda-bādhāhara he kṛpālo
jihve pibasvāmṛtam etad eva / govinda dāmodara mādhaveti
līlā-manuṣyākṛti-rāma-rūpa / pratāpa-dāsī-kṛta-sarva-bhūpa
jihve pibasvāmṛtam etad eva / govinda dāmodara mādhaveti
śrī kṛṣṇa govinda hare murāre / he nātha nārāyaṇa vāsudeva
jihve pibasvāmṛtam etad eva / govinda dāmodara mādhaveti
vaktuṁ samartho ‘pi na vakti kaścid / aho janānāṁ vyasanābhimukhyam
jihve pibasvāmṛtam etad eva / govinda dāmodara mādhaveti
iti śrī bilvamaṅgalācārya-viracitaṁ
śrī govinda-dāmodara-stotraṁ saṁpūrṇam
Mukunda Mala Strotra:
1.śrī-vallabheti vara-deti dayā-pareti
bhakta-priyeti bhava-luṇṭhana-kovideti
nātheti nāga-śayaneti jagan-nivāsety
ālāpinaḿ prati-dinaḿ kuru māḿ mukunda
2.jayatu jayatu devo devakī-nandano 'yaḿ
jayatu jayatu kṛṣṇo vṛṣṇi-vaḿśa-pradīpaḥ
jayatu jayatu megha-śyāmalaḥ komalāńgo
jayatu jayatu pṛthvī-bhāra-nāśo mukundaḥ
3.mukunda mūrdhnā praṇipatya yāce
bhavantam ekāntam iyantam artham
avismṛtis tvac-caraṇāravinde
bhave bhave me 'stu bhavat-prasādāt
5.nāsthā dharme na vasu-nicaye naiva kāmopabhoge
yad bhāvyaḿ tad bhavatu bhagavan pūrva-karmānurūpam
etat prārthyaḿ mama bahu mataḿ janma-janmāntare 'pi
tvat-pādāmbhoruha-yuga-gatā niścalā bhaktir astu
6.divi vā bhuvi vā mamāstu vāso
narake vā narakāntaka prakāmam
avadhīrita-śāradāravindau / caraṇau te maraṇe 'pi cintayāmi
9.sarasija-nayane sa-śańkha-cakre
mura-bhidi mā viramasva citta rantum
sukha-taram aparaḿ na jātu jāne
hari-caraṇa-smaraṇāmṛtena tulyam
20.jihve kīrtaya keśavaḿ mura-ripuḿ ceto bhaja śrīdharaḿ
pāṇi-dvandva samarcayācyuta-kathāḥ śrotra-dvaya tvaḿ śṛṇu
kṛṣṇaḿ lokaya locana-dvaya harer gacchāńghri-yugmālayaḿ
jighra ghrāṇa mukunda-pāda-tulasīḿ mūrdhan namādhokṣajam
23.nāthe dhātari bhogi-bhoga-śayane nārāyaṇe mādhave
deve devaki-nandane sura-vare cakrāyudhe śārńgiṇi
līlāśeṣa-jagat-prapañca-jaṭhare viśveśvare śrīdhare
govinde kuru citta-vṛttim acalām anyais tu kiḿ vartanaiḥ
24.mā drākṣaḿ kṣīṇa-puṇyān kṣaṇam api bhavato bhakti-hīnān padābje
mā śrauṣaḿ śrāvya-bandhaḿ tava caritam apāsyānyad ākhyāna-jātam
mā smārṣaḿ mādhava tvām api bhuvana-pate cetasāpahnuvānān
mā bhūvaḿ tvat-saparyā-vyatikara-rahito janma-janmāntare 'pi
25.maj-janmanaḥ phalam idaḿ madhu-kaiṭabhāre
mat-prārthanīya-mad-anugraha eṣa eva
tvad-bhṛtya-bhṛtya-paricāraka-bhṛtya-bhṛtya-
bhṛtyasya bhṛtya iti māḿ smara loka-nātha
ye me bhakta-janāḥ pārtha na me bhaktāś ca te janāḥ (Adi Purana)
mad bhaktānāḿ ca ye bhaktās te me bhaktatamāḥ matāḥ
27.namāmi nārāyaṇa-pāda-pańkajaḿ
karomi nārāyaṇa-pūjanaḿ sadā
vadāmi nārāyaṇa-nāma nirmalaḿ
smarāmi nārāyaṇa-tattvam avyayam
28 - 29. śrī-nātha nārāyaṇa vāsudeva
śrī-kṛṣṇa bhakta-priya cakra-pāṇe
śrī-padmanābhācyuta kaiṭabhāre / śrī-rāma padmākṣa hare murāre
ananta vaikuṇṭha mukunda kṛṣṇa / govinda dāmodara mādhaveti
vaktuḿ samartho 'pi na vakti kaścid
aho janānāḿ vyasanābhimukhyam
30.bhaktāpāya-bhujāńga-gāruḍa-maṇis trailokya-rakṣā-maṇir
gopī-locana-cātakāmbuda-maṇiḥ saundarya-mudrā-maṇiḥ
yaḥ kāntā-maṇi-rukmiṇī-ghana-kuca-dvandvaika-bhūṣā-maṇiḥ
śreyo deva-śikhā-maṇir diśatu no gopāla-cūḍā-maṇiḥ
31.śatru-cchedaika-mantraḿ sakalam upaniṣad-vākya-sampūjya-mantraḿ
saḿsāroccheda-mantraḿ samucita-tamasaḥ sańgha-niryāṇa-mantram
sarvaiśvaryaika-mantraḿ vyasana-bhujaga-sandaṣṭa-santrāṇa-mantraḿ
jihve śrī-kṛṣṇa-mantraḿ japa japa satataḿ janma-sāphalya-mantram
33.kṛṣṇa tvadīya-pada-pańkaja-pañjarāntam
adyaiva me viśatu mānasa-rāja-haḿsaḥ
prāṇa-prayāṇa-samaye kapha-vāta-pittaiḥ
kaṇṭhāvarodhana-vidhau smaraṇaḿ kutas te
39.tyajantu bāndhavāḥ sarve /nindantu guravo janāḥ
tathāpi paramānando / govindo mama jīvanam
42.cittaḿ naiva nivartate kṣaṇam api śrī-kṛṣṇa-pādāmbujān
nindantu priya-bāndhavā guru-janā gṛhṇantu muñcantu vā
durvādaḿ parighoṣayantu manujā vaḿśe kalańko 'stu vā
tādṛk-prema-dharānurāga-madhunā mattāya mānaḿ tu me
43.kṛṣṇo rakṣatu no jagat-traya-guruḥ kṛṣṇaḿ namadhvaḿ sadā
kṛṣṇenākhila-śatravo vinihatāḥ kṛṣṇāya tasmai namaḥ
kṛṣṇād eva samutthitaḿ jagad idaḿ kṛṣṇasya dāso 'smy ahaḿ
kṛṣṇe tiṣṭhati viśvam etad akhilaḿ he kṛṣṇa rakṣasva mām
44.he gopālaka he kṛpā-jala-nidhe he sindhu-kanyā-pate
he kaḿsāntaka he gajendra-karuṇā-pārīṇa he mādhava
he rāmānuja he jagat-traya-guro he puṇḍarīkākṣa māḿ
he gopījana-nātha pālaya paraḿ jānāmi na tvāḿ vinā
50.kṣīra-sāgara-tarańga-śīkarā-
sāra-tārakita-cāru-mūrtaye
bhogi-bhoga-śayanīya-śāyine
mādhavāya madhu-vidviṣe namaḥ
51.alam alam alam ekā prāṇināḿ pātakānāḿ
nirasana-viṣaye yā kṛṣṇa kṛṣṇeti vāṇī
yadi bhavati mukunde bhaktir ānanda-sāndrā
karatala-kalitā sā mokṣa-sāmrājya-lakṣmīḥ
bhaktis tvayi sthiratarā bhagavan yadi syād
daivena naḥ phalati divya-kiśora-mūrtiḥ (Śrī Kṛṣṇa-karṇāmṛta 107)
muktiḥ svayaḿ mukulitāñjali sevate 'smān
dharmārtha-kāma-gatayaḥ samaya-pratīkṣāḥ
madhuraḿ madhuraḿ vapur asya vibhor (Śrī Kṛṣṇa-karṇāmṛta 92)
madhuraḿ madhuraḿ vadanaḿ madhuram
madhu-gandhi mṛdu-smitam etad aho
madhuraḿ madhuraḿ madhuraḿ madhuram
Srimad Bhagavatam
muktānām api siddhānāṁ / nārāyaṇa-parāyaṇaḥ (6.14.5)
su-durlabhaḥ praśāntātmā / koṭiṣv api mahā-mune
nārāyaṇa-parāḥ sarve / na kutaścana bibhyati (6.17.28)
svargāpavarga-narakeṣv / api tulyārtha-darśinaḥ
kṛṣṇa-varṇaṁ tviṣākṛṣṇaṁ / sāṅgopāṅgāstra-pārṣadam (11.5.32)
yajñaiḥ saṅkīrtana-prāyair / yajanti hi su-medhasaḥ
śrī-prahlāda uvāca (7.5.5)
tat sādhu manye ’sura-varya dehināṁ
sadā samudvigna-dhiyām asad-grahāt
hitvātma-pātaṁ gṛham andha-kūpaṁ / vanaṁ gato yad dharim āśrayeta
na te viduḥ svārtha-gatiṁ hi viṣṇuṁ / durāśayā ye bahir-artha-māninaḥ (7.5.31)
andhā yathāndhair upanīyamānās / te ’pīśa-tantryām uru-dāmni baddhāḥ
śrī-prahlāda uvāca (7.6.1)
kaumāra ācaret prājño / dharmān bhāgavatān iha
durlabhaṁ mānuṣaṁ janma / tad apy adhruvam arthadam
sa vai manaḥ kṛṣṇa-padāravindayor / vacāṁsi vaikuṇṭha-guṇānuvarṇane (9.4.18)
karau harer mandira-mārjanādiṣu / śrutiṁ cakārācyuta-sat-kathodaye
jñāne prayāsam udapāsya namanta eva (10.14.3)
jīvanti san-mukharitāṁ bhavadīya-vārtām
sthāne sthitāḥ śruti-gatāṁ tanu-vāṅ-manobhir
ye prāyaśo ’jita jito ’py asi tais tri-lokyām
tat te ’nukampāṁ su-samīkṣamāṇo / bhuñjāna evātma-kṛtaṁ vipākam (10.14.8)
hṛd-vāg-vapurbhir vidadhan namas te / jīveta yo mukti-pade sa dāya-bhāk
yasyātma-buddhiḥ kuṇape tri-dhātuke (10.84.13)
sva-dhīḥ kalatrādiṣu bhauma ijya-dhīḥ
yat-tīrtha-buddhiḥ salile na karhicij
janeṣv abhijñeṣu sa eva go-kharaḥ
bhaktiḥ pareśānubhavo viraktir / anyatra caiṣa trika eka-kālaḥ (11.2.42)
prapadyamānasya yathāśnataḥ syus / tuṣṭiḥ puṣṭiḥ kṣud-apāyo ’nu-ghāsam
devarṣi-bhūtāpta-nṛṇāṁ pitṝṇāṁ / na kiṅkaro nāyam ṛṇī ca rājan (11.5.41)
sarvātmanā yaḥ śaraṇaṁ śaraṇyaṁ / gato mukundaṁ parihṛtya kartam
kaler doṣa-nidhe rājann / asti hy eko mahān guṇaḥ (12.3.51)
kīrtanād eva kṛṣṇasya / mukta-saṅgaḥ paraṁ vrajet
kṛte yad dhyāyato viṣṇuṁ / tretāyāṁ yajato makhaiḥ (12.3.52)
dvāpare paricaryāyāṁ / kalau tad dhari-kīrtanāt
vāsudeva-parā vedā / vāsudeva-parā makhāḥ (1.2.28 – 29)
vāsudeva-parā yoga / vāsudeva-parāḥ kriyāḥ
vāsudeva-paraṁ jñānaṁ / vāsudeva-paraṁ tapaḥ
vāsudeva-paro dharmo /vāsudeva-parā gatiḥ
nāma-saṅkīrtanaṁ yasya/ sarva-pāpa praṇāśanam 12.13.23
praṇāmo duḥkha-śamanas / taṁ namāmi hariṁ param
dharmaḥ svanuṣṭhitaḥ puṁsāṁ / viṣvaksena-kathāsu yaḥ
notpādayed yadi ratiṁ / śrama eva hi kevalam (1.2.8)
SB
oṁ namo bhagavate vāsudevāya
janmādy asya yato ’nvayād itarataś cārtheṣv abhijñaḥ svarāṭ
tene brahma hṛdā ya ādi-kavaye muhyanti yat sūrayaḥ
tejo-vāri-mṛdāṁ yathā vinimayo yatra tri-sargo ’mṛṣā
dhāmnā svena sadā nirasta-kuhakaṁ satyaṁ paraṁ dhīmahi
dharmaḥ projjhita-kaitavo ’tra paramo nirmatsarāṇāṁ satāṁ
vedyaṁ vāstavam atra vastu śivadaṁ tāpa-trayonmūlanam
śrīmad-bhāgavate mahā-muni-kṛte kiṁ vā parair īśvaraḥ
sadyo hṛdy avarudhyate ’tra kṛtibhiḥ śuśrūṣubhis tat-kṣaṇāt
nigama-kalpa-taror galitaṁ phalaṁ/śuka-mukhād amṛta-drava-saṁyutam
pibata bhāgavataṁ rasam ālayam/muhur aho rasikā bhuvi bhāvukāḥ -1.1.3
āpannaḥ saṁsṛtiṁ ghorāṁ / yan-nāma vivaśo gṛṇan (1.1.14)
tataḥ sadyo vimucyeta / yad bibheti svayaṁ bhayam
dharmasya hy āpavargyasya / nārtho ’rthāyopakalpate (1.2.9)
nārthasya dharmaikāntasya / kāmo lābhāya hi smṛtaḥ
yad-anudhyāsinā yuktāḥ / karma-granthi-nibandhanam (1.2.15)
chindanti kovidās tasya / ko na kuryāt kathā-ratim
na yad vacaś citra-padaṁ harer yaśo (1.5.10)
jagat-pavitraṁ pragṛṇīta karhicit
tad vāyasaṁ tīrtham uśanti mānasā
na yatra haṁsā niramanty uśik-kṣayāḥ
tad-vāg-visargo janatāgha-viplavo (1.5.11)
yasmin prati-ślokam abaddhavaty api
nāmāny anantasya yaśo ’ṅkitāni yat/śṛṇvanti gāyanti gṛṇanti sādhavaḥ
tyaktvā sva-dharmaṁ caraṇāmbujaṁ harer (1.5.17)
bhajann apakvo ’tha patet tato yadi
yatra kva vābhadram abhūd amuṣya kiṁ
ko vārtha āpto ’bhajatāṁ sva-dharmataḥ
tasyaiva hetoḥ prayateta kovido/na labhyate yad bhramatām upary adhaḥ
(1.5.18)
tal labhyate duḥkhavad anyataḥ sukhaṁ/kālena sarvatra gabhīra-raṁhasā
idaṁ hi viśvaṁ bhagavān ivetaro (1.5.20)
yato jagat-sthāna-nirodha-sambhavāḥ
tad dhi svayaṁ veda bhavāṁs tathāpi te
prādeśa-mātraṁ bhavataḥ pradarśitam
idaṁ hi puṁsas tapasaḥ śrutasya vā (1.5.22)
sviṣṭasya sūktasya ca buddhi-dattayoḥ
avicyuto ’rthaḥ kavibhir nirūpito / yad-uttamaśloka-guṇānuvarṇanam
sūta uvāca
ātmārāmāś ca munayo / nirgranthā apy urukrame (1.7.10)
kurvanty ahaitukīṁ bhaktim / ittham-bhūta-guṇo hariḥ
ahastāni sahastānām / apadāni catuṣ-padām (1.13.47)
phalgūni tatra mahatāṁ / jīvo jīvasya jīvanam
tulayāma lavenāpi / na svargaṁ nāpunar-bhavam (1.18.13)
bhagavat-saṅgi-saṅgasya / martyānāṁ kim utāśiṣaḥ
tasmād bhārata sarvātmā / bhagavān īśvaro hariḥ (2.1.5)
śrotavyaḥ kīrtitavyaś ca / smartavyaś cecchatābhayam
nirodho ’syānuśayanam / ātmanaḥ saha śaktibhiḥ (2.10.6)
muktir hitvānyathā rūpaṁ / sva-rūpeṇa vyavasthitiḥ
sālokya-sārṣṭi-sāmīpya- / sārūpyaikatvam apy uta (3.29.13)
dīyamānaṁ na gṛhṇanti / vinā mat-sevanaṁ janāḥ
yat-pāda-paṅkaja-palāśa-vilāsa-bhaktyā (4.22.39)
karmāśayaṁ grathitam udgrathayanti santaḥ
tadvan na rikta-matayo yatayo ’pi ruddha-
sroto-gaṇās tam araṇaṁ bhaja vāsudevam
yathā taror mūla-niṣecanena (4.31.14)
tṛpyanti tat-skandha-bhujopaśākhāḥ
prāṇopahārāc ca yathendriyāṇāṁ
tathaiva sarvārhaṇam acyutejyā
mahat-sevāṁ dvāram āhur vimuktes (5.5.2)
tamo-dvāraṁ yoṣitāṁ saṅgi-saṅgam
mahāntas te sama-cittāḥ praśāntā/vimanyavaḥ suhṛdaḥ sādhavo ye
ye vā mayīśe kṛta-sauhṛdārthā/janeṣu dehambhara-vārtikeṣu (5.5.3)
gṛheṣu jāyātmaja-rātimatsu/ na prīti-yuktā yāvad-arthāś ca loke
parābhavas tāvad abodha-jāto (5.5.5)
yāvan na jijñāsata ātma-tattvam
yāvat kriyās tāvad idaṁ mano vai/karmātmakaṁ yena śarīra-bandhaḥ
gurur na sa syāt sva-jano na sa syāt (5.5.18)
pitā na sa syāj jananī na sā syāt
daivaṁ na tat syān na patiś ca sa syān/na mocayed yaḥ samupeta-mṛtyum
naiṣāṁ matis tāvad urukramāṅghriṁ/spṛśaty anarthāpagamo yad-arthaḥ
mahīyasāṁ pāda-rajo-'bhiṣekaṁ/niṣkiñcanānāṁ na vṛṇīta yāvat(7.5.32)
yasyāsti bhaktir bhagavaty akiñcanā (5.18.12)
sarvair guṇais tatra samāsate surāḥ
harāv abhaktasya kuto mahad-guṇā
manorathenāsati dhāvato bahiḥ
tapasā brahmacaryeṇa / śamena ca damena ca (6.1.13)
tyāgena satya-śaucābhyāṁ / yamena niyamena vā
dharmaṁ tu sākṣād bhagavat-praṇītaṁ (6.3.19)
na vai vidur ṛṣayo nāpi devāḥ
na siddha-mukhyā asurā manuṣyāḥ
kuto nu vidyādhara-cāraṇādayaḥ
svayambhūr nāradaḥ śambhuḥ /kumāraḥ kapilo manuḥ (6.3.20-21)
prahlādo janako bhīṣmo / balir vaiyāsakir vayam
dvādaśaite vijānīmo / dharmaṁ bhāgavataṁ bhaṭāḥ
guhyaṁ viśuddhaṁ durbodhaṁ / yaṁ jñātvāmṛtam aśnute
etāvān eva loke ’smin / puṁsāṁ dharmaḥ paraḥ smṛtaḥ (6.3.22)
bhakti-yogo bhagavati / tan-nāma-grahaṇādibhiḥ
tasmāt saṅkīrtanaṁ viṣṇor / jagan-maṅgalam aṁhasām
mahatām api kauravya / viddhy aikāntika-niṣkṛtam (6.3.31)
kāmād dveṣād bhayāt snehād / yathā bhaktyeśvare manaḥ (7.1.30)
āveśya tad-aghaṁ hitvā / bahavas tad-gatiṁ gatāḥ
gopyaḥ kāmād bhayāt kaṁso / dveṣāc caidyādayo nṛpāḥ (7.1.31)
sambandhād vṛṣṇayaḥ snehād / yūyaṁ bhaktyā vayaṁ vibho
śrī-prahlāda uvāca (7.5.23 – 24)
śravaṇaṁ kīrtanaṁ viṣṇoḥ / smaraṇaṁ pāda-sevanam
arcanaṁ vandanaṁ dāsyaṁ / sakhyam ātma-nivedanam
iti puṁsārpitā viṣṇau / bhaktiś cen nava-lakṣaṇā
kriyeta bhagavaty addhā / tan manye ’dhītam uttamam
sukham aindriyakaṁ daityā / deha-yogena dehinām (7.6.3)
sarvatra labhyate daivād / yathā duḥkham ayatnataḥ
sa vai manaḥ kṛṣṇa-padāravindayor (9.4.18 – 20)
vacāṁsi vaikuṇṭha-guṇānuvarṇane
karau harer mandira-mārjanādiṣu
śrutiṁ cakārācyuta-sat-kathodaye
mukunda-liṅgālaya-darśane dṛśau
tad-bhṛtya-gātra-sparśe ’ṅga-saṅgamam
ghrāṇaṁ ca tat-pāda-saroja-saurabhe
śrīmat-tulasyā rasanāṁ tad-arpite
pādau hareḥ kṣetra-padānusarpaṇe
śiro hṛṣīkeśa-padābhivandane
kāmaṁ ca dāsye na tu kāma-kāmyayā
yathottamaśloka-janāśrayā ratiḥ
kāmaṁ krodhaṁ bhayaṁ sneham / aikyaṁ sauhṛdam eva ca
nityaṁ harau vidadhato / yānti tan-mayatāṁ hi te (10.29.15)
mayi bhaktir hi bhūtānām / amṛtatvāya kalpate (10.82.44)
diṣṭyā yad āsīn mat-sneho / bhavatīnāṁ mad-āpanaḥ
śrī-havir uvāca (11.2.45)
sarva-bhūteṣu yaḥ paśyed / bhagavad-bhāvam ātmanaḥ
bhūtāni bhagavaty ātmany / eṣa bhāgavatottamaḥ
īśvare tad-adhīneṣu / bāliśeṣu dviṣatsu ca(11.2.46)
prema-maitrī-kṛpopekṣā / yaḥ karoti sa madhyamaḥ