Prayers:
namaste halagraha namaste musalāyudha
namaste revati-kānta namaste bhakta-vatsala
namaste balinam sresthā namaste dharani-dhara
pralambara namas te tu trāhi mām krsna-purvaja
bhave bhave yathā bhaktiḥ / pādayos tava jāyate
tathā kuruṣva deveśa / nāthas tvaṁ no yataḥ prabho
eṣa vai bhagavān sākṣād / ādyo nārāyaṇaḥ pumān
mohayan māyayā lokaṁ / gūḍhaś carati vṛṣṇiṣu
tvayi me ’nanya-viṣayā / matir madhu-pate ’sakṛt
ratim udvahatād addhā / gaṅgevaugham udanvati
śṛṇvanti gāyanti gṛṇanty abhīkṣṇaśaḥ / smaranti nandanti tavehitaṁ janāḥ
ta eva paśyanty acireṇa tāvakaṁ / bhava-pravāhoparamaṁ padāmbujam
Garuda Purana
om apavitrah pavitro vā / sarvāvasthāṁ gato api vā
yaḥ smaret puṇḍarīkākṣaṁ / sa bahya abhyantaraṁ śuciḥ
śrī viṣṇu śrī viṣṇu śrī viṣṇu
Mukunda Mala Stotra
kṛṣṇa tvadīya-pada-pańkaja-pañjarāntam
adyaiva me viśatu mānasa-rāja-haḿsaḥ
prāṇa-prayāṇa-samaye kapha-vāta-pittaiḥ
kaṇṭhāvarodhana-vidhau smaraṇaḿ kutas te
Sankaracarya
bhaja govindaḿ bhaja govindaḿ bhaja govindaḿ mūḍha-mate
saḿprāpte sannihite kale nahi nahi rakśati dukrn-karane
nārī-stana-bhara-nābhī-deśaḿ / dṛṣṭvā mā gā mohā-veśam
etan māḿsa-vasādi vikāraḿ / manasi vicintaya vāraḿ vāram
*************
yadāvadhi mama cetaḥ kṛṣṇa-padāravinde
nava-nava-rasa-dhāmanudyata rantum āsīt
tadāvadhi bata nārī-saṅgame smaryamāne
bhavati mukha-vikāraḥ suṣṭu niṣṭhīvanaṁ ca
yan maithunādi-gṛhamedhi-sukhaṁ hi tucchaṁ (7.9.45)
kaṇḍūyanena karayor iva duḥkha-duḥkham
tṛpyanti neha kṛpaṇā bahu-duḥkha-bhājaḥ
kaṇḍūtivan manasijaṁ viṣaheta dhīraḥ
kāma eṣa krodha eṣa / rajo-guṇa-samudbhavaḥ
mahāśano mahā-pāpmā / viddhy enam iha vairiṇam (3.37)
tri-vidhaṁ narakasyedaṁ / dvāraṁ nāśanam ātmanaḥ (16.21)
kāmaḥ krodhas tathā lobhas / tasmād etat trayaṁ tyajet
evaṁ buddheḥ paraṁ buddhvā / saṁstabhyātmānam ātmanā (3.43)
jahi śatruṁ mahā-bāho / kāma-rūpaṁ durāsadam
Hare Kṛṣṇa Hare Kṛṣṇa Kṛṣṇa Kṛṣṇa Hare Hare (Kali Santarana Upanisad)
Hare Rāma Hare Rāma Rāma Rāma Hare Hare
iti sodasakaṁ nāmnāṁ kali-kalmasa nāsanaṁ
nātah parataropayah sarva vedesu drsyate
harer nāma harer nāma harer nāmaiva kevalam
kalau nāsty eva nāsty eva nāsty eva gatir anyathā
ekaṁ śāstraṁ devakī-putra-gītam / eko devo devakī-putra eva
eko mantras tasya nāmāni yāni / karmāpy ekaṁ tasya devasya sevā
Kaayena Vaacaa Manase[a-I]ndriyairvaa
Buddhy[i]-Aatmanaa Vaa Prakrteh Svabhaavaat |
Karomi Yad-Yat-Sakalam Parasmai
Naaraayannayeti Samarpayaami
Bhagavad Gita
dharma-kṣetre kuru-kṣetre / samavetā yuyutsavaḥ
māmakāḥ pāṇḍavāś caiva / kim akurvata sañjaya
kārpaṇya-doṣopahata-svabhāvaḥ / pṛcchāmi tvāṁ dharma-sammūḍha-cetāḥ
yac chreyaḥ syān niścitaṁ brūhi tan me / śiṣyas te ’haṁ śādhi māṁ tvāṁ prapannam (2.7)
dehino ’smin yathā dehe / kaumāraṁ yauvanaṁ jarā (2.13)
tathā dehāntara-prāptir / dhīras tatra na muhyati
mātrā-sparśās tu kaunteya / śītoṣṇa-sukha-duḥkha-dāḥ (2.14)
āgamāpāyino ’nityās / tāṁs titikṣasva bhārata
upadraṣṭānumantā ca / bhartā bhoktā maheśvaraḥ (13.23)
paramātmeti cāpy ukto / dehe ’smin puruṣaḥ paraḥ
adhiṣṭhānaṁ tathā kartā / karaṇaṁ ca pṛthag-vidham (18.14)
vividhāś ca pṛthak ceṣṭā / daivaṁ caivātra pañcamam
na jāyate mriyate vā kadācin / nāyaṁ bhūtvā bhavitā vā na bhūyaḥ
ajo nityaḥ śāśvato ’yaṁ purāṇo / na hanyate hanyamāne śarīre (2.20)
nehābhikrama-nāśo ’sti / pratyavāyo na vidyate (2.40)
sv-alpam apy asya dharmasya / trāyate mahato bhayāt
viṣayā vinivartante / nirāhārasya dehinaḥ (2.59)
rasa-varjaṁ raso ’py asya / paraṁ dṛṣṭvā nivartate
vyavasāyātmikā buddhir / ekeha kuru-nandana
bahu-śākhā hy anantāś ca / buddhayo ’vyavasāyinām (2.41)
trai-guṇya-viṣayā vedā / nistrai-guṇyo bhavārjuna
nirdvandvo nitya-sattva-stho / niryoga-kṣema ātmavān (2.45)
yoga-sthaḥ kuru karmāṇi / saṅgaṁ tyaktvā dhanañ-jaya (2.48)
siddhy-asiddhyoḥ samo bhūtvā / samatvaṁ yoga ucyate
buddhi-yukto jahātīha / ubhe sukṛta-duṣkṛte (2.50)
tasmād yogāya yujyasva / yogaḥ karmasu kauśalam
duḥkheṣv anudvigna-manāḥ / sukheṣu vigata-spṛhaḥ
vīta-rāga-bhaya-krodhaḥ / sthita-dhīr munir ucyate (2.56)
dhyāyato viṣayān puṁsaḥ / saṅgas teṣūpajāyate
saṅgāt sañjāyate kāmaḥ / kāmāt krodho ’bhijāyate (2.62)
krodhād bhavati sammohaḥ / sammohāt smṛti-vibhramaḥ (2.63)
smṛti-bhraṁśād buddhi-nāśo / buddhi-nāśāt praṇaśyati
rāga-dveṣa-vimuktais tu / viṣayān indriyaiś caran
ātma-vaśyair vidheyātmā / prasādam adhigacchati (2.64)
eṣā brāhmī sthitiḥ pārtha / naināṁ prāpya vimuhyati
sthitvāsyām anta-kāle ’pi / brahma-nirvāṇam ṛcchati (2.72)
yajñārthāt karmaṇo ’nyatra / loko ’yaṁ karma-bandhanaḥ
tad-arthaṁ karma kaunteya / mukta-saṅgaḥ samācara (3.9)
yajña-śiṣṭāśinaḥ santo / mucyante sarva-kilbiṣaiḥ (3.13)
bhuñjate te tv aghaṁ pāpā / ye pacanty ātma-kāraṇāt
prakṛteḥ kriyamāṇāni / guṇaiḥ karmāṇi sarvaśaḥ (3.27)
ahaṅkāra-vimūḍhātmā / kartāham iti manyate
evaṁ buddheḥ paraṁ buddhvā / saṁstabhyātmānam ātmanā (3.43)
jahi śatruṁ mahā-bāho / kāma-rūpaṁ durāsadam
evaṁ paramparā-prāptam / imaṁ rājarṣayo viduḥ (4.2)
sa kāleneha mahatā / yogo naṣṭaḥ paran-tapa
ajo ’pi sann avyayātmā / bhūtānām īśvaro ’pi san (4.6)
prakṛtiṁ svām adhiṣṭhāya / sambhavāmy ātma-māyayā
janma karma ca me divyam / evaṁ yo vetti tattvataḥ (4.9)
tyaktvā dehaṁ punar janma / naiti mām eti so ’rjuna
tad viddhi praṇipātena / paripraśnena sevayā (4.34)
upadekṣyanti te jñānaṁ / jñāninas tattva-darśinaḥ
yaj jñātvā na punar moham / evaṁ yāsyasi pāṇḍava (4.35)
yena bhūtāny aśeṣāṇi / drakṣyasy ātmany atho mayi
api ced asi pāpebhyaḥ / sarvebhyaḥ pāpa-kṛt-tamaḥ (4.36)
sarvaṁ jñāna-plavenaiva / vṛjinaṁ santariṣyasi
śreyān sva-dharmo viguṇaḥ para-dharmāt sv-anuṣṭhitāt (3.35)
sva-dharme nidhanaṁ śreyaḥ para-dharmo bhayāvahaḥ
śreyān sva-dharmo viguṇaḥ para-dharmāt sv-anuṣṭhitāt (18.47)
svabhāva-niyataṁ karma kurvan nāpnoti kilbiṣam
yadi hy ahaṁ na varteyaṁ / jātu karmaṇy atandritaḥ (3.23)
mama vartmānuvartante / manuṣyāḥ pārtha sarvaśaḥ
ye yathā māṁ prapadyante / tāṁs tathaiva bhajāmy aham (4.11)
mama vartmānuvartante / manuṣyāḥ pārtha sarvaśaḥ
bandhur ātmātmanas tasya / yenātmaivātmanā jitaḥ
anātmanas tu śatrutve / vartetātmaiva śatru-vat (6.6)
yato yato niścalati / manaś cañcalam asthiram
tatas tato niyamyaitad / ātmany eva vaśaṁ nayet (6.26)
śreyān sva-dharmo viguṇaḥ para-dharmāt sv-anuṣṭhitāt (3.35)
sva-dharme nidhanaṁ śreyaḥ para-dharmo bhayāvahaḥ
śreyān sva-dharmo viguṇaḥ para-dharmāt sv-anuṣṭhitāt (18.47)
svabhāva-niyataṁ karma kurvan nāpnoti kilbiṣam
bhoktāraṁ yajña-tapasāṁ / sarva-loka-maheśvaram (5.29)
suhṛdaṁ sarva-bhūtānāṁ / jñātvā māṁ śāntim ṛcchati
yoginām api sarveṣāṁ / mad-gatenāntar-ātmanā (6.47)
śraddhāvān bhajate yo māṁ / sa me yukta-tamo mataḥ
manuṣyāṇāṁ sahasreṣu / kaścid yatati siddhaye (7.3)
yatatām api siddhānāṁ / kaścin māṁ vetti tattvataḥ
daivī hy eṣā guṇa-mayī / mama māyā duratyayā (7.14)
mām eva ye prapadyante / māyām etāṁ taranti te
mayādhyakṣeṇa prakṛtiḥ / sūyate sa-carācaram (9.10)
hetunānena kaunteya / jagad viparivartate
rāja-vidyā rāja-guhyaṁ / pavitram idam uttamam
pratyakṣāvagamaṁ dharmyaṁ / su-sukhaṁ kartum avyayam (9.2)
satataṁ kīrtayanto māṁ / yatantaś ca dṛḍha-vratāḥ (9.14)
namasyantaś ca māṁ bhaktyā / nitya-yuktā upāsate
gatir bhartā prabhuḥ sākṣī / nivāsaḥ śaraṇaṁ suhṛt (9.18)
prabhavaḥ pralayaḥ sthānaṁ / nidhānaṁ bījam avyayam
api cet su-durācāro / bhajate mām ananya-bhāk (9.30)
sādhur eva sa mantavyaḥ / samyag vyavasito hi saḥ
kṣipraṁ bhavati dharmātmā / śaśvac-chāntiṁ nigacchati (9.31)
kaunteya pratijānīhi / na me bhaktaḥ praṇaśyati
māṁ hi pārtha vyapāśritya / ye ’pi syuḥ pāpa-yonayaḥ (9.32)
striyo vaiśyās tathā śūdrās / te ’pi yānti parāṁ gatim
patraṁ puṣpaṁ phalaṁ toyaṁ / yo me bhaktyā prayacchati (9.26)
tad ahaṁ bhakty-upahṛtam / aśnāmi prayatātmanaḥ
yat karoṣi yad aśnāsi / yaj juhoṣi dadāsi yat (9.27)
yat tapasyasi kaunteya / tat kuruṣva mad-arpaṇam
ananyāś cintayanto māṁ / ye janāḥ paryupāsate (9.22)
teṣāṁ nityābhiyuktānāṁ / yoga-kṣemaṁ vahāmy aham
ahaṁ sarvasya prabhavo / mattaḥ sarvaṁ pravartate (10.8)
iti matvā bhajante māṁ / budhā bhāva-samanvitāḥ
mac-cittā mad-gata-prāṇā / bodhayantaḥ parasparam (10.9)
kathayantaś ca māṁ nityaṁ / tuṣyanti ca ramanti ca
teṣāṁ satata-yuktānāṁ / bhajatāṁ prīti-pūrvakam (10.10)
dadāmi buddhi-yogaṁ taṁ / yena mām upayānti te
teṣām evānukampārtham / aham ajñāna-jaṁ tamaḥ (10.11)
nāśayāmy ātma-bhāva-stho / jñāna-dīpena bhāsvatā
yad yad vibhūtimat sattvaṁ / śrīmad ūrjitam eva vā (10.41)
tat tad evāvagaccha tvaṁ / mama tejo-’ṁśa-sambhavam
yad yad ācarati śreṣṭhas / tat tad evetaro janaḥ (3.21)
sa yat pramāṇaṁ kurute / lokas tad anuvartate
jarā-maraṇa-mokṣāya / mām āśritya yatanti ye (7.29)
te brahma tad viduḥ kṛtsnam / adhyātmaṁ karma cākhilam
arjuna uvāca (10.12-13)
paraṁ brahma paraṁ dhāma / pavitraṁ paramaṁ bhavān
puruṣaṁ śāśvataṁ divyam / ādi-devam ajaṁ vibhum
āhus tvām ṛṣayaḥ sarve / devarṣir nāradas tathā
asito devalo vyāsaḥ / svayaṁ caiva bravīṣi me
sarvam etad ṛtaṁ manye / yan māṁ vadasi keśava (10.14)
na hi te bhagavan vyaktiṁ / vidur devā na dānavāḥ
atha vā bahunaitena / kiṁ jñātena tavārjuna
viṣṭabhyāham idaṁ kṛtsnam / ekāṁśena sthito jagat (10.42)
tvam ādi-devaḥ puruṣaḥ purāṇas / tvam asya viśvasya paraṁ nidhānam
vettāsi vedyaṁ ca paraṁ ca dhāma / tvayā tataṁ viśvam ananta-rūpa (11.38)
śrī-bhagavān uvāca
atha vā bahunaitena / kiṁ jñātena tavārjuna
viṣṭabhyāham idaṁ kṛtsnam / ekāṁśena sthito jagat (10.42)
arjuna uvāca
tvam ādi-devaḥ puruṣaḥ purāṇas / tvam asya viśvasya paraṁ nidhānam
vettāsi vedyaṁ ca paraṁ ca dhāma / tvayā tataṁ viśvam ananta-rūpa (11.38)
vāyur anilam amṛtam / athedaṁ bhasmāntaṁ śarīram
oṁ krato smara kṛtaṁ smara / krato smara kṛtaṁ smara
agne naya supathā rāye asmān/ viśvāni deva vayunāni vidvān
yuyodhy asmaj juhurāṇam eno / bhūyiṣṭhāṁ te nama-uktiṁ vidhema
śrī-bhagavān uvāca
yeṣāṁ tv anta-gataṁ pāpaṁ / janānāṁ puṇya-karmaṇām
te dvandva-moha-nirmuktā / bhajante māṁ dṛḍha-vratāḥ (7.28)
puruṣaḥ prakṛti-stho hi / bhuṅkte prakṛti-jān guṇān (13.22)
kāraṇaṁ guṇa-saṅgo ’sya / sad-asad-yoni-janmasu
sarva-yoniṣu kaunteya / mūrtayaḥ sambhavanti yāḥ (14.4)
tāsāṁ brahma mahad yonir / ahaṁ bīja-pradaḥ pitā
māṁ ca yo ’vyabhicāreṇa / bhakti-yogena sevate (14.26)
sa guṇān samatītyaitān / brahma-bhūyāya kalpate
śrī-bhagavān uvāca (15.1)
ūrdhva-mūlam adhaḥ-śākham / aśvatthaṁ prāhur avyayam
chandāṁsi yasya parṇāni / yas taṁ veda sa veda-vit
sarvasya cāhaṁ hṛdi sanniviṣṭo / mattaḥ smṛtir jñānam apohanaṁ ca (15.15)
vedaiś ca sarvair aham eva vedyo / vedānta-kṛd veda-vid eva cāham
tri-vidhaṁ narakasyedaṁ / dvāraṁ nāśanam ātmanaḥ (16.21)
kāmaḥ krodhas tathā lobhas / tasmād etat trayaṁ tyajet
yaḥ śāstra-vidhim utsṛjya / vartate kāma-kārataḥ (16.23)
na sa siddhim avāpnoti / na sukhaṁ na parāṁ gatim
brahma-bhūtaḥ prasannātmā / na śocati na kāṅkṣati (18.54)
samaḥ sarveṣu bhūteṣu / mad-bhaktiṁ labhate parām
bhaktyā mām abhijānāti / yāvān yaś cāsmi tattvataḥ (18.55)
tato māṁ tattvato jñātvā / viśate tad-anantaram
cetasā sarva-karmāṇi / mayi sannyasya mat-paraḥ (18.57)
buddhi-yogam upāśritya / mac-cittaḥ satataṁ bhava
īśvaraḥ sarva-bhūtānāṁ / hṛd-deśe ’rjuna tiṣṭhati (18.61)
bhrāmayan sarva-bhūtāni / yantrārūḍhāni māyayā
man-manā bhava mad-bhakto mad-yājī māṁ namaskuru (9.34)
mām evaiṣyasi yuktvaivam ātmānaṁ mat-parāyaṇaḥ
man-manā bhava mad-bhakto / mad-yājī māṁ namaskuru (18.65)
mām evaiṣyasi satyaṁ te / pratijāne priyo ’si me
ya idaṁ paramaṁ guhyaṁ / mad-bhakteṣv abhidhāsyati (18.68)
bhaktiṁ mayi parāṁ kṛtvā / mām evaiṣyaty asaṁśayaḥ
mattaḥ parataraṁ nānyat / kiñcid asti dhanañ-jaya
mayi sarvam idaṁ protaṁ / sūtre maṇi-gaṇā iva (7.7)
mamaivāṁśo jīva-loke / jīva-bhūtaḥ sanātanaḥ
manaḥ-ṣaṣṭhānīndriyāṇi / prakṛti-sthāni karṣati (15.7)
vedāhaṁ samatītāni / vartamānāni cārjuna (7.26)
bhaviṣyāṇi ca bhūtāni / māṁ tu veda na kaścana
ā-brahma-bhuvanāl lokāḥ / punar āvartino ’rjuna (8.16)
mām upetya tu kaunteya / punar janma na vidyate
mayy āveśya mano ye māṁ / nitya-yuktā upāsate (12.2)
śraddhayā parayopetās / te me yukta-tamā matāḥ
vedeṣu yajñeṣu tapaḥsu caiva / dāneṣu yat puṇya-phalaṁ pradiṣṭam (8.28)
atyeti tat sarvam idaṁ viditvā / yogī paraṁ sthānam upaiti cādyam
bahūnāṁ janmanām ante / jñānavān māṁ prapadyate
vāsudevaḥ sarvam iti / sa mahātmā su-durlabhaḥ (7.19)
bhaktyā tv ananyayā śakya / aham evaṁ-vidho ’rjuna
jñātuṁ draṣṭuṁ ca tattvena / praveṣṭuṁ ca paran-tapa (11.54)
avajānanti māṁ mūḍhā / mānuṣīṁ tanum āśritam
paraṁ bhāvam ajānanto / mama bhūta-maheśvaram (9.11)
mahātmānas tu māṁ pārtha / daivīṁ prakṛtim āśritāḥ
bhajanty ananya-manaso / jñātvā bhūtādim avyayam (9.13)
mat-karma-kṛn mat-paramo / mad-bhaktaḥ saṅga-varjitaḥ
nirvairaḥ sarva-bhūteṣu / yaḥ sa mām eti pāṇḍava (11.55)
mayy eva mana ādhatsva / mayi buddhiṁ niveśaya
nivasiṣyasi mayy eva / ata ūrdhvaṁ na saṁśayaḥ (12.8)
sa evāyaṁ mayā te ’dya / yogaḥ proktaḥ purātanaḥ
bhakto ’si me sakhā ceti / rahasyaṁ hy etad uttamam (4.3)
karma-jaṁ buddhi-yuktā hi / phalaṁ tyaktvā manīṣiṇaḥ (2.51)
janma-bandha-vinirmuktāḥ / padaṁ gacchanty anāmayam
sarva-dharmān parityajya / mām ekaṁ śaraṇaṁ vraja (18.66)
ahaṁ tvāṁ sarva-pāpebhyo / mokṣayiṣyāmi mā śucaḥ
yatra yogeśvaraḥ kṛṣṇo / yatra pārtho dhanur-dharaḥ
tatra śrīr vijayo bhūtir / dhruvā nītir matir mama (18.78)
NOD
anyābhilāṣitā-śūnyaṁ / jñāna-karmādy-anāvṛtam
ānukūlyena kṛṣṇānu / śīlanaṁ bhaktir uttamā
sruti-smrti-puränandi – Pancaratra-vidhim vinä
Aikäntiki harer bhaktir / Utpätäyaiva kalpate
iha yasya harer däsye / karmanä manasä girä
nikhiläsv apy avasthäsu / jivan-muktah sa ucyate
anāsaktasya viṣayān yathārham upayuñjataḥ
nirbandhaḥ kṛṣṇa-sambandhe yuktaṁ vairāgyam ucyate
prāpañcikatayā buddhyā hari-sambandhi-vastunaḥ
mumukṣubhiḥ parityāgo vairāgyaṁ phalgu kathyate
ataḥ śrī-kṛṣṇa-nāmādi na bhaved grāhyam indriyaiḥ
sevonmukhe hi jihvādau svayam eva sphuraty adaḥ
sarvopādhi-vinirmuktaṁ / tat-paratvena nirmalam
hṛṣīkeṇa hṛṣīkeśa- / sevanaṁ bhaktir ucyate
Padma Purana
ārādhanām sarvesām visnor ārādhanam param
tasmāt parataram devi tadiyānām samarcanam
nāham tisthāmi vaikunthe yoginām hrdayesu vā
tatra tisthāmi naradā yatra gāyanti mad-bhaktāh
nāma cintāmaṇih kṛṣṇas caitanya-rasa-vigrahah
pūrṇah śuddho nitya-mukto bhinnatvān nāma-nāminoh
nāmāparādha-yuktānāṁ / nāmāny eva haranty agham
aviśrānti-prayuktāni / tāny evārtha-karāṇi ca
smartavyaḥ satataṁ viṣṇur vismartavyo na jātucit
sarve vidhi-niṣedhāḥ syur etayor eva kiṅkarāḥ
Narada Pancaraatra
ārādhito yadi haris tapasā tatah kim
nārādhito yadi haris tapasā tatah kim
antar bahir yadi haris tapasā tatah kim
nantar bahir yadi haris tapasā tatah kim
Srimad Bhagavatam
muktānām api siddhānāṁ / nārāyaṇa-parāyaṇaḥ (6.14.5)
su-durlabhaḥ praśāntātmā / koṭiṣv api mahā-mune
nārāyaṇa-parāḥ sarve / na kutaścana bibhyati (6.17.28)
svargāpavarga-narakeṣv / api tulyārtha-darśinaḥ
kṛṣṇa-varṇaṁ tviṣākṛṣṇaṁ / sāṅgopāṅgāstra-pārṣadam (11.5.32)
yajñaiḥ saṅkīrtana-prāyair / yajanti hi su-medhasaḥ
śrī-prahlāda uvāca (7.5.5)
tat sādhu manye ’sura-varya dehināṁ
sadā samudvigna-dhiyām asad-grahāt
hitvātma-pātaṁ gṛham andha-kūpaṁ / vanaṁ gato yad dharim āśrayeta
na te viduḥ svārtha-gatiṁ hi viṣṇuṁ / durāśayā ye bahir-artha-māninaḥ (7.5.31)
andhā yathāndhair upanīyamānās / te ’pīśa-tantryām uru-dāmni baddhāḥ
śrī-prahlāda uvāca (7.6.1)
kaumāra ācaret prājño / dharmān bhāgavatān iha
durlabhaṁ mānuṣaṁ janma / tad apy adhruvam arthadam
sa vai manaḥ kṛṣṇa-padāravindayor / vacāṁsi vaikuṇṭha-guṇānuvarṇane (9.4.18)
karau harer mandira-mārjanādiṣu / śrutiṁ cakārācyuta-sat-kathodaye
jñāne prayāsam udapāsya namanta eva (10.14.3)
jīvanti san-mukharitāṁ bhavadīya-vārtām
sthāne sthitāḥ śruti-gatāṁ tanu-vāṅ-manobhir
ye prāyaśo ’jita jito ’py asi tais tri-lokyām
tat te ’nukampāṁ su-samīkṣamāṇo / bhuñjāna evātma-kṛtaṁ vipākam (10.14.8)
hṛd-vāg-vapurbhir vidadhan namas te / jīveta yo mukti-pade sa dāya-bhāk
yasyātma-buddhiḥ kuṇape tri-dhātuke (10.84.13)
sva-dhīḥ kalatrādiṣu bhauma ijya-dhīḥ
yat-tīrtha-buddhiḥ salile na karhicij
janeṣv abhijñeṣu sa eva go-kharaḥ
bhaktiḥ pareśānubhavo viraktir / anyatra caiṣa trika eka-kālaḥ (11.2.42)
prapadyamānasya yathāśnataḥ syus / tuṣṭiḥ puṣṭiḥ kṣud-apāyo ’nu-ghāsam
devarṣi-bhūtāpta-nṛṇāṁ pitṝṇāṁ / na kiṅkaro nāyam ṛṇī ca rājan (11.5.41)
sarvātmanā yaḥ śaraṇaṁ śaraṇyaṁ / gato mukundaṁ parihṛtya kartam
kaler doṣa-nidhe rājann / asti hy eko mahān guṇaḥ (12.3.51)
kīrtanād eva kṛṣṇasya / mukta-saṅgaḥ paraṁ vrajet
kṛte yad dhyāyato viṣṇuṁ / tretāyāṁ yajato makhaiḥ (12.3.52)
dvāpare paricaryāyāṁ / kalau tad dhari-kīrtanāt
vāsudeva-parā vedā / vāsudeva-parā makhāḥ (1.2.28 – 29)
vāsudeva-parā yoga / vāsudeva-parāḥ kriyāḥ
vāsudeva-paraṁ jñānaṁ / vāsudeva-paraṁ tapaḥ
vāsudeva-paro dharmo /vāsudeva-parā gatiḥ
nāma-saṅkīrtanaṁ yasya/ sarva-pāpa praṇāśanam 12.13.23
praṇāmo duḥkha-śamanas / taṁ namāmi hariṁ param
dharmaḥ svanuṣṭhitaḥ puṁsāṁ / viṣvaksena-kathāsu yaḥ
notpādayed yadi ratiṁ / śrama eva hi kevalam (1.2.8)
Śikṣāṣṭaka
ceto-darpaṇa-mārjanaṁ bhava-mahā-dāvāgni-nirvāpaṇaṁ
śreyaḥ-kairava-candrikā-vitaraṇaṁ vidyā-vadhū-jīvanam
ānandāmbudhi-vardhanaṁ prati-padaṁ pūrṇāmṛtāsvādanaṁ sarvātma-snapanaṁ paraṁ vijayate śrī-kṛṣṇa-saṇkīrtanam
nāmnām akāri bahudhā nija-sarva-śaktis
tatrārpitā niyamitaḥ smaraṇe na kālaḥ
etādṛśī tava kṛpā bhagavan mamāpi
durdaivam īdṛśam ihājani nānurāgaḥ
tṛṇād api sunīcena taror api sahiṣṇunā
amāninā mānadena kīrtanīyaḥ sadā hariḥ
na dhanaṁ na janaṁ na sundarīṁ kavitāṁ vā jagad-īśa kāmaye
mama janmani janmanīśvare bhavatād bhaktir ahaitukī tvayi
ayi nanda-tanuja kiṅkaraṁ patitaṁ māṁ viṣame bhavāmbudhau
kṛpayā tava pāda-paṅkajasthita- dhūlī-sadṛśaṁ vicintaya nayanaṁ galad-aśru-dhārayā vadanaṁ gadgada-ruddhayā girā
pulakair nicitaṁ vapuḥ kadā tava-nāma-grahaṇe bhaviṣyati
yugāyitaṁ nimeṣeṇa cakṣuṣā prāvṛṣāyitam
śūnyāyitaṁ jagat sarvaṁ govinda-viraheṇa me
āśliṣya vā pāda-ratāṁ pinaṣṭu mām / adarśanān marma-hatāṁ karotu vā
yathā tathā vā vidadhātu lampaṭo / mat-prāṇa-nāthas tu sa eva nāparaḥ
Ten Offenses to Holy Name:: à Padma Purana, Brahma Khanda 25.15–18
satam ninda namnah paramam aparadham vitanute
yatah khyatim yatam katham u sahate tad-vigarham;
sivasya sri-visnor ya iha guna-namadi-sakalam
dhiya bhinnam pasyet sa khalu hari-namahita-karah;
guror avajna;
sruti-sastra-nindanam;
artha-vadah;
hari-namni kalpanam;
namno balad yasya hi papa-buddhir/ na vidyate tasya yamair hi suddhih;
dharma-vrata-tyaga-hutadi-sarva /subha-kriya-samyam api pramadah;
asraddadhane vimukhe ’py asrnvati / yas copadesah siva-namaparadhah;
srute ’pi nama-mahatmye yah priti-rahito narah aham-mamadi-paramo namni so ’py aparadha-krt
api pramadah;
-----
pañca-tattvātmakaṁ kṛṣṇaṁ bhakta-rūpasvarūpakam
bhaktāvatāraṁ bhaktākhyaṁ namāmi bhaktaśaktikam
namo mahā-vadānyāya kṛṣṇa-prema-pradāya te
kṛṣṇāya kṛṣṇa-caitanya-nāmne gaura-tviṣe namaḥ
he kṛṣṇa karuṇā-sindho dīna-bandho jagat-pate
gopeśa gopikā-kāntarādhā-kānta namo ‘stu te
jayatāṁ suratau paṅgor mama manda-mater gatī
mat-sarvasva-padāmbhojau rādhā-madana-
dīvyad-vṛndāraṇya-kalpa-drumādhaḥ
śrīmad-ratnāgāra-siṁhāsana-sthau
śrīmad-rādhā-śrīla-govinda-devau
preṣṭhālībhiḥ sevyamānau smarāmi
śrīmān rāsa-rasārambhī vaṁśī-vaṭa-taṭa-sthitaḥ
karṣan veṇu-svanair gopīr gopīnāthaḥ śriye ‘stu
tapta-kāñcana-gaurāṅgi rādhe vṛndāvaneśvari
vṛṣabhānu-sute devī praṇamāmi hari-priye
vāñchā-kalpatarubhyaś ca kṛpā-sindhubhya eva ca
patitānāṁ pāvanebhyo vaiṣṇavebhyo namo
śrī-advaita gadādhara śrīvāsādi-gaura-bhakta-vṛnda
HARE KṚṢṆA HARE KṚṢṆA KṚṢṆA KṚṢṆA HARE HARE
HARE RĀMA HARE RĀMA RĀMA RĀMA HARE HARE
Kunti Prayers (SB Canto 1. Chapter 8 Verses 18 - 43)
uttarovāca
pāhi pāhi mahā-yogin / deva-deva jagat-pate
nānyaṁ tvad abhayaṁ paśye / yatra mṛtyuḥ parasparam
kunty uvāca
namasye puruṣaṁ tvādyam / īśvaraṁ prakṛteḥ param
alakṣyaṁ sarva-bhūtānām / antar bahir avasthitam
māyā-javanikācchannam / ajñādhokṣajam avyayam
na lakṣyase mūḍha-dṛśā / naṭo nāṭyadharo yathā
kṛṣṇāya vāsudevāya / devakī-nandanāya ca
nanda-gopa-kumārāya / govindāya namo namaḥ
namaḥ paṅkaja-nābhāya / namaḥ paṅkaja-māline
namaḥ paṅkaja-netrāya / namas te paṅkajāṅghraye
vipadaḥ santu tāḥ śaśvat / tatra tatra jagad-guro
bhavato darśanaṁ yat syād / apunar bhava-darśanam
janmaiśvarya-śruta-śrībhir / edhamāna-madaḥ pumān
naivārhaty abhidhātuṁ vai / tvām akiñcana-gocaram
namo ’kiñcana-vittāya / nivṛtta-guṇa-vṛttaye
ātmārāmāya śāntāya / kaivalya-pataye namaḥ
manye tvāṁ kālam īśānam / anādi-nidhanaṁ vibhum
samaṁ carantaṁ sarvatra / bhūtānāṁ yan mithaḥ kaliḥ
na veda kaścid bhagavaṁś cikīrṣitaṁ / tavehamānasya nṛṇāṁ viḍambanam
na yasya kaścid dayito ’sti karhicid / dveṣyaś ca yasmin viṣamā matir nṛṇām
janma karma ca viśvātmann / ajasyākartur ātmanaḥ
tiryaṅ-nṝṣiṣu yādaḥsu / tad atyanta-viḍambanam
apare vasudevasya / devakyāṁ yācito ’bhyagāt
ajas tvam asya kṣemāya / vadhāya ca sura-dviṣām
bhave ’smin kliśyamānānām / avidyā-kāma-karmabhiḥ
śravaṇa-smaraṇārhāṇi / kariṣyann iti kecana
atha viśveśa viśvātman / viśva-mūrte svakeṣu me
sneha-pāśam imaṁ chindhi / dṛḍhaṁ pāṇḍuṣu vṛṣṇiṣu
tvayi me ’nanya-viṣayā / matir madhu-pate ’sakṛt
ratim udvahatād addhā / gaṅgevaugham udanvati
śṛṇvanti gāyanti gṛṇanty abhīkṣṇaśaḥ / smaranti nandanti tavehitaṁ janāḥ
ta eva paśyanty acireṇa tāvakaṁ / bhava-pravāhoparamaṁ padāmbujam
Glorification of the Lord
aisvaryasya samagrasya viryasya yasasah sriyah
jnana-vairagyayos caiva sannam bhaga itingana (Visnu Purana 6.5.47)
anta-kāle ca mām eva / smaran muktvā kalevaram (8.5)
yaḥ prayāti sa mad-bhāvaṁ / yāti nāsty atra saṁśayaḥ
yaṁ yaṁ vāpi smaran bhāvaṁ / tyajaty ante kalevaram
taṁ tam evaiti kaunteya / sadā tad-bhāva-bhāvitaḥ (8.6)
tasmāt sarveṣu kāleṣu / mām anusmara yudhya ca
mayy arpita-mano-buddhir / mām evaiṣyasy asaṁśayaḥ (8.7)
abhyāsa-yoga-yuktena / cetasā nānya-gāminā (8.8)
paramaṁ puruṣaṁ divyaṁ / yāti pārthānucintayan
kaviṁ purāṇam anuśāsitāram / aṇor aṇīyāṁsam anusmared yaḥ(BG 8.9)
sarvasya dhātāram acintya-rūpam / āditya-varṇaṁ tamasaḥ parastāt ananya-cetāḥ satataṁ / yo māṁ smarati nityaśaḥ (8.14)
tasyāhaṁ su-labhaḥ pārtha / nitya-yuktasya yoginaḥ
mām upetya punar janma / duḥkhālayam aśāśvatam (8.15)
nāpnuvanti mahātmānaḥ / saṁsiddhiṁ paramāṁ gatāḥ
yadi dāsyasi me kāmān / varāṁs tvaṁ varadarṣabha 7.10.7
kāmānāṁ hṛdy asaṁrohaṁ / bhavatas tu vṛṇe varam