Daily Morning Slokas - Part 1

Prayers:

namaste halagraha namaste musalāyudha
namaste revati-kānta namaste bhakta-vatsala
namaste balinam sresthā namaste dharani-dhara
pralambara namas te tu trāhi mām krsna-purvaja

bhave bhave yathā bhaktiḥ / pādayos tava jāyate
tathā kuruṣva deveśa / nāthas tvaṁ no yataḥ prabho

eṣa vai bhagavān sākṣād / ādyo nārāyaṇaḥ pumān
mohayan māyayā lokaṁ / gūḍhaś carati vṛṣṇiṣu

tvayi me ’nanya-viṣayā  / matir madhu-pate ’sakṛt
ratim udvahatād addhā /  gaṅgevaugham udanvati

śṛṇvanti gāyanti gṛṇanty abhīkṣṇaśaḥ / smaranti nandanti tavehitaṁ janāḥ
ta eva paśyanty acireṇa tāvakaṁ / bhava-pravāhoparamaṁ padāmbujam

Garuda Purana
om apavitrah pavitro vā / sarvāvasthāṁ gato api vā
yaḥ smaret puṇḍarīkākṣaṁ / sa bahya abhyantaraṁ śuciḥ
śrī viṣṇu śrī viṣṇu śrī viṣṇu
Mukunda Mala Stotra
kṛṣṇa tvadīya-pada-pańkaja-pañjarāntam
adyaiva me viśatu mānasa-rāja-haḿsaḥ
prāṇa-prayāṇa-samaye kapha-vāta-pittaiḥ
kaṇṭhāvarodhana-vidhau smaraṇaḿ kutas te
Sankaracarya
bhaja govindaḿ bhaja govindaḿ bhaja govindaḿ mūḍha-mate
saḿprāpte sannihite kale nahi nahi rakśati dukrn-karane

nārī-stana-bhara-nābhī-deśaḿ /  dṛṣṭvā mā gā mohā-veśam
etan māḿsa-vasādi vikāraḿ /  manasi vicintaya vāraḿ vāram
                                       *************

yadāvadhi mama cetaḥ kṛṣṇa-padāravinde
nava-nava-rasa-dhāmanudyata rantum āsīt
tadāvadhi bata nārī-saṅgame smaryamāne
bhavati mukha-vikāraḥ suṣṭu niṣṭhīvanaṁ ca
 

yan maithunādi-gṛhamedhi-sukhaṁ hi tucchaṁ (7.9.45)
 kaṇḍūyanena karayor iva duḥkha-duḥkham
tṛpyanti neha kṛpaṇā bahu-duḥkha-bhājaḥ
 kaṇḍūtivan manasijaṁ viṣaheta dhīraḥ

kāma eṣa krodha eṣa / rajo-guṇa-samudbhavaḥ
mahāśano mahā-pāpmā / viddhy enam iha vairiṇam (3.37)
 

tri-vidhaṁ narakasyedaṁ / dvāraṁ nāśanam ātmanaḥ (16.21)
kāmaḥ krodhas tathā lobhas / tasmād etat trayaṁ tyajet
 

evaṁ buddheḥ paraṁ buddhvā / saṁstabhyātmānam ātmanā (3.43)
jahi śatruṁ mahā-bāho / kāma-rūpaṁ durāsadam


Hare Kṛṣṇa Hare Kṛṣṇa Kṛṣṇa Kṛṣṇa Hare Hare (Kali Santarana Upanisad)
Hare Rāma Hare Rāma Rāma Rāma Hare Hare
iti sodasakaṁ nāmnāṁ kali-kalmasa nāsanaṁ
nātah parataropayah sarva vedesu drsyate

harer nāma harer nāma harer nāmaiva kevalam
kalau nāsty eva nāsty eva nāsty eva gatir anyathā

ekaṁ śāstraṁ devakī-putra-gītam / eko devo devakī-putra eva
eko mantras tasya nāmāni yāni / karmāpy ekaṁ tasya devasya sevā

Kaayena Vaacaa Manase[a-I]ndriyairvaa
Buddhy[i]-Aatmanaa Vaa Prakrteh Svabhaavaat |
Karomi Yad-Yat-Sakalam Parasmai
Naaraayannayeti Samarpayaami

Bhagavad Gita
dharma-kṣetre kuru-kṣetre / samavetā yuyutsavaḥ
māmakāḥ pāṇḍavāś caiva / kim akurvata sañjaya

kārpaṇya-doṣopahata-svabhāvaḥ / pṛcchāmi tvāṁ dharma-sammūḍha-cetāḥ
yac chreyaḥ syān niścitaṁ brūhi tan me / śiṣyas te ’haṁ śādhi māṁ tvāṁ prapannam  (2.7)

dehino ’smin yathā dehe  / kaumāraṁ yauvanaṁ jarā (2.13)
tathā dehāntara-prāptir /  dhīras tatra na muhyati

mātrā-sparśās tu kaunteya / śītoṣṇa-sukha-duḥkha-dāḥ (2.14)
āgamāpāyino ’nityās / tāṁs titikṣasva bhārata

upadraṣṭānumantā ca / bhartā bhoktā maheśvaraḥ (13.23)
paramātmeti cāpy ukto / dehe ’smin puruṣaḥ paraḥ

adhiṣṭhānaṁ tathā kartā / karaṇaṁ ca pṛthag-vidham (18.14)
vividhāś ca pṛthak ceṣṭā / daivaṁ caivātra pañcamam

na jāyate mriyate vā kadācin / nāyaṁ bhūtvā bhavitā vā na bhūyaḥ
ajo nityaḥ śāśvato ’yaṁ purāṇo / na hanyate hanyamāne śarīre  (2.20)

nehābhikrama-nāśo ’sti / pratyavāyo na vidyate (2.40)
sv-alpam apy asya dharmasya / trāyate mahato bhayāt

viṣayā vinivartante / nirāhārasya dehinaḥ (2.59)
rasa-varjaṁ raso ’py asya / paraṁ dṛṣṭvā nivartate

vyavasāyātmikā buddhir / ekeha kuru-nandana
bahu-śākhā hy anantāś ca / buddhayo ’vyavasāyinām (2.41)

trai-guṇya-viṣayā vedā / nistrai-guṇyo bhavārjuna
nirdvandvo nitya-sattva-stho / niryoga-kṣema ātmavān (2.45)

yoga-sthaḥ kuru karmāṇi / saṅgaṁ tyaktvā dhanañ-jaya (2.48)
siddhy-asiddhyoḥ samo bhūtvā / samatvaṁ yoga ucyate

buddhi-yukto jahātīha / ubhe sukṛta-duṣkṛte (2.50)
tasmād yogāya yujyasva / yogaḥ karmasu kauśalam

duḥkheṣv anudvigna-manāḥ / sukheṣu vigata-spṛhaḥ
vīta-rāga-bhaya-krodhaḥ  / sthita-dhīr munir ucyate (2.56)

dhyāyato viṣayān puṁsaḥ / saṅgas teṣūpajāyate
saṅgāt sañjāyate kāmaḥ / kāmāt krodho ’bhijāyate (2.62)

krodhād bhavati sammohaḥ / sammohāt smṛti-vibhramaḥ (2.63)
smṛti-bhraṁśād buddhi-nāśo / buddhi-nāśāt praṇaśyati

rāga-dveṣa-vimuktais tu / viṣayān indriyaiś caran
ātma-vaśyair vidheyātmā / prasādam adhigacchati (2.64)

eṣā brāhmī sthitiḥ pārtha / naināṁ prāpya vimuhyati
sthitvāsyām anta-kāle ’pi / brahma-nirvāṇam ṛcchati (2.72)

yajñārthāt karmaṇo ’nyatra / loko ’yaṁ karma-bandhanaḥ
tad-arthaṁ karma kaunteya / mukta-saṅgaḥ samācara (3.9)

yajña-śiṣṭāśinaḥ santo / mucyante sarva-kilbiṣaiḥ (3.13)
bhuñjate te tv aghaṁ pāpā / ye pacanty ātma-kāraṇāt

prakṛteḥ kriyamāṇāni / guṇaiḥ karmāṇi sarvaśaḥ (3.27)
ahaṅkāra-vimūḍhātmā / kartāham iti manyate

evaṁ buddheḥ paraṁ buddhvā / saṁstabhyātmānam ātmanā (3.43)
jahi śatruṁ mahā-bāho / kāma-rūpaṁ durāsadam

evaṁ paramparā-prāptam / imaṁ rājarṣayo viduḥ (4.2)
sa kāleneha mahatā / yogo naṣṭaḥ paran-tapa

ajo ’pi sann avyayātmā / bhūtānām īśvaro ’pi san (4.6)
prakṛtiṁ svām adhiṣṭhāya / sambhavāmy ātma-māyayā

janma karma ca me divyam / evaṁ yo vetti tattvataḥ (4.9)
tyaktvā dehaṁ punar janma / naiti mām eti so ’rjuna

tad viddhi praṇipātena  /  paripraśnena sevayā (4.34)
upadekṣyanti te jñānaṁ  / jñāninas tattva-darśinaḥ
yaj jñātvā na punar moham / evaṁ yāsyasi pāṇḍava (4.35)
yena bhūtāny aśeṣāṇi / drakṣyasy ātmany atho mayi
api ced asi pāpebhyaḥ / sarvebhyaḥ pāpa-kṛt-tamaḥ (4.36)
sarvaṁ jñāna-plavenaiva / vṛjinaṁ santariṣyasi

śreyān sva-dharmo viguṇaḥ para-dharmāt sv-anuṣṭhitāt  (3.35)
sva-dharme nidhanaṁ śreyaḥ para-dharmo bhayāvahaḥ

śreyān sva-dharmo viguṇaḥ para-dharmāt sv-anuṣṭhitāt  (18.47)
svabhāva-niyataṁ karma kurvan nāpnoti kilbiṣam

yadi hy ahaṁ na varteyaṁ / jātu karmaṇy atandritaḥ (3.23)
mama vartmānuvartante / manuṣyāḥ pārtha sarvaśaḥ

ye yathā māṁ prapadyante / tāṁs tathaiva bhajāmy aham (4.11)
mama vartmānuvartante /  manuṣyāḥ pārtha sarvaśaḥ

bandhur ātmātmanas tasya / yenātmaivātmanā jitaḥ
anātmanas tu śatrutve / vartetātmaiva śatru-vat (6.6)

yato yato niścalati / manaś cañcalam asthiram
tatas tato niyamyaitad / ātmany eva vaśaṁ nayet (6.26)

śreyān sva-dharmo viguṇaḥ para-dharmāt sv-anuṣṭhitāt  (3.35)
sva-dharme nidhanaṁ śreyaḥ para-dharmo bhayāvahaḥ

śreyān sva-dharmo viguṇaḥ para-dharmāt sv-anuṣṭhitāt  (18.47)
svabhāva-niyataṁ karma kurvan nāpnoti kilbiṣam


bhoktāraṁ yajña-tapasāṁ / sarva-loka-maheśvaram (5.29)
suhṛdaṁ sarva-bhūtānāṁ / jñātvā māṁ śāntim ṛcchati
yoginām api sarveṣāṁ / mad-gatenāntar-ātmanā (6.47)
śraddhāvān bhajate yo māṁ / sa me yukta-tamo mataḥ

manuṣyāṇāṁ sahasreṣu / kaścid yatati siddhaye (7.3)
yatatām api siddhānāṁ / kaścin māṁ vetti tattvataḥ

daivī hy eṣā guṇa-mayī /  mama māyā duratyayā (7.14)
mām eva ye prapadyante / māyām etāṁ taranti te
mayādhyakṣeṇa prakṛtiḥ / sūyate sa-carācaram (9.10)
hetunānena kaunteya / jagad viparivartate

rāja-vidyā rāja-guhyaṁ /  pavitram idam uttamam
pratyakṣāvagamaṁ dharmyaṁ / su-sukhaṁ kartum avyayam (9.2)

satataṁ kīrtayanto māṁ  / yatantaś ca dṛḍha-vratāḥ (9.14)
namasyantaś ca māṁ bhaktyā / nitya-yuktā upāsate

gatir bhartā prabhuḥ sākṣī / nivāsaḥ śaraṇaṁ suhṛt  (9.18)
prabhavaḥ pralayaḥ sthānaṁ / nidhānaṁ bījam avyayam

api cet su-durācāro / bhajate mām ananya-bhāk (9.30)
sādhur eva sa mantavyaḥ / samyag vyavasito hi saḥ

kṣipraṁ bhavati dharmātmā / śaśvac-chāntiṁ nigacchati (9.31)
kaunteya pratijānīhi / na me bhaktaḥ praṇaśyati

māṁ hi pārtha vyapāśritya / ye ’pi syuḥ pāpa-yonayaḥ (9.32)
striyo vaiśyās tathā śūdrās / te ’pi yānti parāṁ gatim

 

patraṁ puṣpaṁ phalaṁ toyaṁ / yo me bhaktyā prayacchati (9.26)
tad ahaṁ bhakty-upahṛtam / aśnāmi prayatātmanaḥ

yat karoṣi yad aśnāsi / yaj juhoṣi dadāsi yat (9.27)
yat tapasyasi kaunteya / tat kuruṣva mad-arpaṇam
 

ananyāś cintayanto māṁ / ye janāḥ paryupāsate (9.22)
teṣāṁ nityābhiyuktānāṁ / yoga-kṣemaṁ vahāmy aham

ahaṁ sarvasya prabhavo / mattaḥ sarvaṁ pravartate (10.8)
iti matvā bhajante māṁ / budhā bhāva-samanvitāḥ

mac-cittā mad-gata-prāṇā / bodhayantaḥ parasparam (10.9)
kathayantaś ca māṁ nityaṁ / tuṣyanti ca ramanti ca

teṣāṁ satata-yuktānāṁ / bhajatāṁ prīti-pūrvakam (10.10)
dadāmi buddhi-yogaṁ taṁ / yena mām upayānti te

teṣām evānukampārtham / aham ajñāna-jaṁ tamaḥ (10.11)
nāśayāmy ātma-bhāva-stho / jñāna-dīpena bhāsvatā

yad yad vibhūtimat sattvaṁ / śrīmad ūrjitam eva vā (10.41)
tat tad evāvagaccha tvaṁ / mama tejo-’ṁśa-sambhavam
yad yad ācarati śreṣṭhas / tat tad evetaro janaḥ (3.21)
sa yat pramāṇaṁ kurute / lokas tad anuvartate
jarā-maraṇa-mokṣāya / mām āśritya yatanti ye (7.29)
te brahma tad viduḥ kṛtsnam / adhyātmaṁ karma cākhilam

arjuna uvāca  (10.12-13)
paraṁ brahma paraṁ dhāma / pavitraṁ paramaṁ bhavān
puruṣaṁ śāśvataṁ divyam / ādi-devam ajaṁ vibhum
āhus tvām ṛṣayaḥ sarve / devarṣir nāradas tathā
asito devalo vyāsaḥ / svayaṁ caiva bravīṣi me
sarvam etad ṛtaṁ manye / yan māṁ vadasi keśava (10.14)
na hi te bhagavan vyaktiṁ / vidur devā na dānavāḥ

atha vā bahunaitena / kiṁ jñātena tavārjuna
viṣṭabhyāham idaṁ kṛtsnam / ekāṁśena sthito jagat (10.42)
tvam ādi-devaḥ puruṣaḥ purāṇas / tvam asya viśvasya paraṁ nidhānam
vettāsi vedyaṁ ca paraṁ ca dhāma / tvayā tataṁ viśvam ananta-rūpa (11.38)

śrī-bhagavān uvāca
atha vā bahunaitena / kiṁ jñātena tavārjuna
viṣṭabhyāham idaṁ kṛtsnam / ekāṁśena sthito jagat (10.42)

arjuna uvāca

tvam ādi-devaḥ puruṣaḥ purāṇas / tvam asya viśvasya paraṁ nidhānam
vettāsi vedyaṁ ca paraṁ ca dhāma / tvayā tataṁ viśvam ananta-rūpa (11.38)
 

vāyur anilam amṛtam / athedaṁ bhasmāntaṁ śarīram
oṁ krato smara kṛtaṁ smara / krato smara kṛtaṁ smara
agne naya supathā rāye asmān/ viśvāni deva vayunāni vidvān
yuyodhy asmaj juhurāṇam eno / bhūyiṣṭhāṁ te nama-uktiṁ vidhema

śrī-bhagavān uvāca
yeṣāṁ tv anta-gataṁ pāpaṁ / janānāṁ puṇya-karmaṇām
te dvandva-moha-nirmuktā / bhajante māṁ dṛḍha-vratāḥ (7.28)

puruṣaḥ prakṛti-stho hi / bhuṅkte prakṛti-jān guṇān (13.22)
kāraṇaṁ guṇa-saṅgo ’sya / sad-asad-yoni-janmasu

sarva-yoniṣu kaunteya / mūrtayaḥ sambhavanti yāḥ (14.4)
tāsāṁ brahma mahad yonir / ahaṁ bīja-pradaḥ pitā

māṁ ca yo ’vyabhicāreṇa / bhakti-yogena sevate (14.26)
sa guṇān samatītyaitān / brahma-bhūyāya kalpate
 

śrī-bhagavān uvāca (15.1)
ūrdhva-mūlam adhaḥ-śākham / aśvatthaṁ prāhur avyayam
chandāṁsi yasya parṇāni / yas taṁ veda sa veda-vit

sarvasya cāhaṁ hṛdi sanniviṣṭo / mattaḥ smṛtir jñānam apohanaṁ ca (15.15)
vedaiś ca sarvair aham eva vedyo / vedānta-kṛd veda-vid eva cāham
 

tri-vidhaṁ narakasyedaṁ / dvāraṁ nāśanam ātmanaḥ (16.21)
kāmaḥ krodhas tathā lobhas / tasmād etat trayaṁ tyajet

yaḥ śāstra-vidhim utsṛjya / vartate kāma-kārataḥ (16.23)
na sa siddhim avāpnoti / na sukhaṁ na parāṁ gatim
 

brahma-bhūtaḥ prasannātmā / na śocati na kāṅkṣati (18.54)
samaḥ sarveṣu bhūteṣu / mad-bhaktiṁ labhate parām

bhaktyā mām abhijānāti / yāvān yaś cāsmi tattvataḥ (18.55)
tato māṁ tattvato jñātvā / viśate tad-anantaram

cetasā sarva-karmāṇi / mayi sannyasya mat-paraḥ (18.57)
buddhi-yogam upāśritya / mac-cittaḥ satataṁ bhava

īśvaraḥ sarva-bhūtānāṁ / hṛd-deśe ’rjuna tiṣṭhati (18.61)
bhrāmayan sarva-bhūtāni / yantrārūḍhāni māyayā

man-manā bhava mad-bhakto mad-yājī māṁ namaskuru (9.34)
mām evaiṣyasi yuktvaivam ātmānaṁ mat-parāyaṇaḥ

man-manā bhava mad-bhakto / mad-yājī māṁ namaskuru (18.65)
mām evaiṣyasi satyaṁ te / pratijāne priyo ’si me

ya idaṁ paramaṁ guhyaṁ / mad-bhakteṣv abhidhāsyati (18.68)
bhaktiṁ mayi parāṁ kṛtvā / mām evaiṣyaty asaṁśayaḥ  

mattaḥ parataraṁ nānyat / kiñcid asti dhanañ-jaya
mayi sarvam idaṁ protaṁ / sūtre maṇi-gaṇā iva (7.7)

mamaivāṁśo jīva-loke / jīva-bhūtaḥ sanātanaḥ
manaḥ-ṣaṣṭhānīndriyāṇi / prakṛti-sthāni karṣati (15.7)

vedāhaṁ samatītāni / vartamānāni cārjuna (7.26)
bhaviṣyāṇi ca bhūtāni / māṁ tu veda na kaścana

ā-brahma-bhuvanāl lokāḥ / punar āvartino ’rjuna (8.16)
mām upetya tu kaunteya / punar janma na vidyate
 

mayy āveśya mano ye māṁ / nitya-yuktā upāsate (12.2)
śraddhayā parayopetās / te me yukta-tamā matāḥ

vedeṣu yajñeṣu tapaḥsu caiva / dāneṣu yat puṇya-phalaṁ pradiṣṭam (8.28)
atyeti tat sarvam idaṁ viditvā / yogī paraṁ sthānam upaiti cādyam
 

bahūnāṁ janmanām ante / jñānavān māṁ prapadyate
vāsudevaḥ sarvam iti / sa mahātmā su-durlabhaḥ (7.19)

bhaktyā tv ananyayā śakya / aham evaṁ-vidho ’rjuna
jñātuṁ draṣṭuṁ ca tattvena / praveṣṭuṁ ca paran-tapa (11.54)
 

avajānanti māṁ mūḍhā / mānuṣīṁ tanum āśritam
paraṁ bhāvam ajānanto / mama bhūta-maheśvaram (9.11)

mahātmānas tu māṁ pārtha / daivīṁ prakṛtim āśritāḥ
bhajanty ananya-manaso / jñātvā bhūtādim avyayam (9.13)
 

mat-karma-kṛn mat-paramo / mad-bhaktaḥ saṅga-varjitaḥ
nirvairaḥ sarva-bhūteṣu / yaḥ sa mām eti pāṇḍava (11.55)

mayy eva mana ādhatsva / mayi buddhiṁ niveśaya
nivasiṣyasi mayy eva / ata ūrdhvaṁ na saṁśayaḥ (12.8)
 

sa evāyaṁ mayā te ’dya / yogaḥ proktaḥ purātanaḥ
bhakto ’si me sakhā ceti / rahasyaṁ hy etad uttamam (4.3)
karma-jaṁ buddhi-yuktā hi / phalaṁ tyaktvā manīṣiṇaḥ (2.51)
janma-bandha-vinirmuktāḥ / padaṁ gacchanty anāmayam
sarva-dharmān parityajya /  mām ekaṁ śaraṇaṁ vraja (18.66)
ahaṁ tvāṁ sarva-pāpebhyo / mokṣayiṣyāmi mā śucaḥ

yatra yogeśvaraḥ kṛṣṇo / yatra pārtho dhanur-dharaḥ
tatra śrīr vijayo bhūtir / dhruvā nītir matir mama (18.78)
NOD
anyābhilāṣitā-śūnyaṁ / jñāna-karmādy-anāvṛtam
ānukūlyena kṛṣṇānu / śīlanaṁ bhaktir uttamā
sruti-smrti-puränandi – Pancaratra-vidhim vinä
Aikäntiki harer bhaktir / Utpätäyaiva kalpate
iha yasya harer däsye / karmanä manasä girä
nikhiläsv apy avasthäsu / jivan-muktah sa ucyate

anāsaktasya viṣayān yathārham upayuñjataḥ
nirbandhaḥ kṛṣṇa-sambandhe yuktaṁ vairāgyam ucyate

prāpañcikatayā buddhyā hari-sambandhi-vastunaḥ
mumukṣubhiḥ parityāgo vairāgyaṁ phalgu kathyate
ataḥ śrī-kṛṣṇa-nāmādi na bhaved grāhyam indriyaiḥ
sevonmukhe hi jihvādau svayam eva sphuraty adaḥ
sarvopādhi-vinirmuktaṁ / tat-paratvena nirmalam
hṛṣīkeṇa hṛṣīkeśa- / sevanaṁ bhaktir ucyate
Padma Purana
ārādhanām sarvesām visnor ārādhanam param
tasmāt parataram devi tadiyānām samarcanam
nāham tisthāmi vaikunthe   yoginām hrdayesu vā
tatra tisthāmi naradā yatra gāyanti  mad-bhaktāh
nāma cintāmaṇih kṛṣṇas caitanya-rasa-vigrahah
pūrṇah śuddho nitya-mukto bhinnatvān nāma-nāminoh
 

nāmāparādha-yuktānāṁ / nāmāny eva haranty agham
aviśrānti-prayuktāni / tāny evārtha-karāṇi ca
smartavyaḥ satataṁ viṣṇur vismartavyo na jātucit
sarve vidhi-niṣedhāḥ syur etayor eva kiṅkarāḥ
Narada Pancaraatra
ārādhito yadi haris tapasā tatah kim
nārādhito yadi haris tapasā tatah kim

antar bahir yadi haris tapasā tatah kim
nantar bahir yadi haris tapasā tatah kim

Srimad Bhagavatam

muktānām api siddhānāṁ / nārāyaṇa-parāyaṇaḥ (6.14.5)
su-durlabhaḥ praśāntātmā / koṭiṣv api mahā-mune
nārāyaṇa-parāḥ sarve / na kutaścana bibhyati (6.17.28)
svargāpavarga-narakeṣv / api tulyārtha-darśinaḥ

kṛṣṇa-varṇaṁ tviṣākṛṣṇaṁ / sāṅgopāṅgāstra-pārṣadam  (11.5.32)
yajñaiḥ saṅkīrtana-prāyair  / yajanti hi su-medhasaḥ

śrī-prahlāda uvāca (7.5.5)
tat sādhu manye ’sura-varya dehināṁ
sadā samudvigna-dhiyām asad-grahāt
hitvātma-pātaṁ gṛham andha-kūpaṁ / vanaṁ gato yad dharim āśrayeta

na te viduḥ svārtha-gatiṁ hi viṣṇuṁ / durāśayā ye bahir-artha-māninaḥ (7.5.31)
andhā yathāndhair upanīyamānās / te ’pīśa-tantryām uru-dāmni baddhāḥ

śrī-prahlāda uvāca (7.6.1)

kaumāra ācaret prājño  / dharmān bhāgavatān iha
durlabhaṁ mānuṣaṁ janma  / tad apy adhruvam arthadam

sa vai manaḥ kṛṣṇa-padāravindayor / vacāṁsi vaikuṇṭha-guṇānuvarṇane (9.4.18)
karau harer mandira-mārjanādiṣu / śrutiṁ cakārācyuta-sat-kathodaye
 

jñāne prayāsam udapāsya namanta eva (10.14.3)
 jīvanti san-mukharitāṁ bhavadīya-vārtām
sthāne sthitāḥ śruti-gatāṁ tanu-vāṅ-manobhir
 ye prāyaśo ’jita jito ’py asi tais tri-lokyām

tat te ’nukampāṁ su-samīkṣamāṇo / bhuñjāna evātma-kṛtaṁ vipākam (10.14.8)
hṛd-vāg-vapurbhir vidadhan namas te / jīveta yo mukti-pade sa dāya-bhāk

yasyātma-buddhiḥ kuṇape tri-dhātuke (10.84.13)
 sva-dhīḥ kalatrādiṣu bhauma ijya-dhīḥ
yat-tīrtha-buddhiḥ salile na karhicij
 janeṣv abhijñeṣu sa eva go-kharaḥ

bhaktiḥ pareśānubhavo viraktir / anyatra caiṣa trika eka-kālaḥ (11.2.42)
prapadyamānasya yathāśnataḥ syus / tuṣṭiḥ puṣṭiḥ kṣud-apāyo ’nu-ghāsam

devarṣi-bhūtāpta-nṛṇāṁ pitṝṇāṁ / na kiṅkaro nāyam ṛṇī ca rājan (11.5.41)
sarvātmanā yaḥ śaraṇaṁ śaraṇyaṁ / gato mukundaṁ parihṛtya kartam

kaler doṣa-nidhe rājann / asti hy eko mahān guṇaḥ   (12.3.51)
kīrtanād eva kṛṣṇasya / mukta-saṅgaḥ paraṁ vrajet

kṛte yad dhyāyato viṣṇuṁ / tretāyāṁ yajato makhaiḥ (12.3.52)
dvāpare paricaryāyāṁ / kalau tad dhari-kīrtanāt


vāsudeva-parā vedā / vāsudeva-parā makhāḥ (1.2.28 – 29)
vāsudeva-parā yoga / vāsudeva-parāḥ kriyāḥ

vāsudeva-paraṁ jñānaṁ / vāsudeva-paraṁ tapaḥ
vāsudeva-paro dharmo /vāsudeva-parā gatiḥ

nāma-saṅkīrtanaṁ yasya/ sarva-pāpa praṇāśanam 12.13.23
praṇāmo duḥkha-śamanas  /  taṁ namāmi hariṁ param
dharmaḥ svanuṣṭhitaḥ puṁsāṁ / viṣvaksena-kathāsu yaḥ
notpādayed yadi ratiṁ /  śrama eva hi kevalam (1.2.8)

Śikṣāṣṭaka
ceto-darpaṇa-mārjanaṁ bhava-mahā-dāvāgni-nirvāpaṇaṁ
śreyaḥ-kairava-candrikā-vitaraṇaṁ vidyā-vadhū-jīvanam
ānandāmbudhi-vardhanaṁ prati-padaṁ pūrṇāmṛtāsvādanaṁ sarvātma-snapanaṁ paraṁ vijayate śrī-kṛṣṇa-saṇkīrtanam

nāmnām akāri bahudhā nija-sarva-śaktis
tatrārpitā niyamitaḥ smaraṇe na kālaḥ
etādṛśī tava kṛpā bhagavan mamāpi
durdaivam īdṛśam ihājani nānurāgaḥ

tṛṇād api sunīcena taror api sahiṣṇunā
amāninā mānadena kīrtanīyaḥ sadā hariḥ

na dhanaṁ na janaṁ na sundarīṁ kavitāṁ vā jagad-īśa kāmaye
mama janmani janmanīśvare bhavatād bhaktir ahaitukī tvayi

ayi nanda-tanuja kiṅkaraṁ patitaṁ māṁ viṣame bhavāmbudhau
kṛpayā tava pāda-paṅkajasthita- dhūlī-sadṛśaṁ vicintaya nayanaṁ galad-aśru-dhārayā vadanaṁ gadgada-ruddhayā girā
pulakair nicitaṁ vapuḥ kadā tava-nāma-grahaṇe bhaviṣyati

yugāyitaṁ nimeṣeṇa cakṣuṣā prāvṛṣāyitam
śūnyāyitaṁ jagat sarvaṁ govinda-viraheṇa me

āśliṣya vā pāda-ratāṁ pinaṣṭu mām / adarśanān marma-hatāṁ karotu vā
yathā tathā vā vidadhātu lampaṭo  / mat-prāṇa-nāthas tu sa eva nāparaḥ

Ten Offenses to Holy Name:: à Padma Purana, Brahma Khanda 25.15–18
satam ninda namnah paramam aparadham vitanute  
yatah khyatim yatam katham u sahate tad-vigarham;

sivasya sri-visnor ya iha guna-namadi-sakalam
dhiya bhinnam pasyet sa khalu hari-namahita-karah;

guror avajna;
sruti-sastra-nindanam;
artha-vadah;  
hari-namni kalpanam;
namno balad yasya hi papa-buddhir/ na vidyate tasya yamair hi suddhih;
dharma-vrata-tyaga-hutadi-sarva /subha-kriya-samyam api pramadah;
asraddadhane vimukhe ’py asrnvati / yas copadesah siva-namaparadhah;
srute ’pi nama-mahatmye yah priti-rahito narah aham-mamadi-paramo namni so ’py aparadha-krt

api pramadah;
-----
pañca-tattvātmakaṁ kṛṣṇaṁ bhakta-rūpasvarūpakam

bhaktāvatāraṁ bhaktākhyaṁ namāmi bhaktaśaktikam

namo mahā-vadānyāya kṛṣṇa-prema-pradāya te
kṛṣṇāya kṛṣṇa-caitanya-nāmne gaura-tviṣe namaḥ

he kṛṣṇa karuṇā-sindho dīna-bandho jagat-pate
gopeśa gopikā-kāntarādhā-kānta namo ‘stu te

jayatāṁ suratau paṅgor mama manda-mater gatī
mat-sarvasva-padāmbhojau rādhā-madana-

dīvyad-vṛndāraṇya-kalpa-drumādhaḥ
śrīmad-ratnāgāra-siṁhāsana-sthau
śrīmad-rādhā-śrīla-govinda-devau
preṣṭhālībhiḥ sevyamānau smarāmi

śrīmān rāsa-rasārambhī vaṁśī-vaṭa-taṭa-sthitaḥ
karṣan veṇu-svanair gopīr gopīnāthaḥ śriye ‘stu

tapta-kāñcana-gaurāṅgi rādhe vṛndāvaneśvari
vṛṣabhānu-sute devī praṇamāmi hari-priye

vāñchā-kalpatarubhyaś ca kṛpā-sindhubhya eva ca
patitānāṁ pāvanebhyo vaiṣṇavebhyo namo

 (jaya) śrī-kṛṣṇa-caitanya prabhu nityānanda
śrī-advaita gadādhara śrīvāsādi-gaura-bhakta-vṛnda

HARE KṚṢṆA HARE KṚṢṆA KṚṢṆA KṚṢṆA HARE HARE
HARE RĀMA HARE RĀMA RĀMA RĀMA HARE HARE
Kunti Prayers (SB Canto 1. Chapter 8 Verses 18 - 43)

uttarovāca
pāhi pāhi mahā-yogin / deva-deva jagat-pate
nānyaṁ tvad abhayaṁ paśye / yatra mṛtyuḥ parasparam

kunty uvāca

namasye puruṣaṁ tvādyam / īśvaraṁ prakṛteḥ param
alakṣyaṁ sarva-bhūtānām / antar bahir avasthitam

māyā-javanikācchannam / ajñādhokṣajam avyayam
na lakṣyase mūḍha-dṛśā / naṭo nāṭyadharo yathā
 

kṛṣṇāya vāsudevāya / devakī-nandanāya ca
nanda-gopa-kumārāya / govindāya namo namaḥ

namaḥ paṅkaja-nābhāya / namaḥ paṅkaja-māline
namaḥ paṅkaja-netrāya / namas te paṅkajāṅghraye
 

vipadaḥ santu tāḥ śaśvat / tatra tatra jagad-guro
bhavato darśanaṁ yat syād / apunar bhava-darśanam

janmaiśvarya-śruta-śrībhir / edhamāna-madaḥ pumān
naivārhaty abhidhātuṁ vai / tvām akiñcana-gocaram
 

namo ’kiñcana-vittāya / nivṛtta-guṇa-vṛttaye
ātmārāmāya śāntāya  / kaivalya-pataye namaḥ

manye tvāṁ kālam īśānam / anādi-nidhanaṁ vibhum
samaṁ carantaṁ sarvatra / bhūtānāṁ yan mithaḥ kaliḥ
 

na veda kaścid bhagavaṁś cikīrṣitaṁ /  tavehamānasya nṛṇāṁ viḍambanam
na yasya kaścid dayito ’sti karhicid /  dveṣyaś ca yasmin viṣamā matir nṛṇām

janma karma ca viśvātmann / ajasyākartur ātmanaḥ
tiryaṅ-nṝṣiṣu yādaḥsu / tad atyanta-viḍambanam

apare vasudevasya /  devakyāṁ yācito ’bhyagāt
ajas tvam asya kṣemāya / vadhāya ca sura-dviṣām
 

bhave ’smin kliśyamānānām / avidyā-kāma-karmabhiḥ
śravaṇa-smaraṇārhāṇi /  kariṣyann iti kecana

atha viśveśa viśvātman / viśva-mūrte svakeṣu me
sneha-pāśam imaṁ chindhi / dṛḍhaṁ pāṇḍuṣu vṛṣṇiṣu

tvayi me ’nanya-viṣayā  / matir madhu-pate ’sakṛt
ratim udvahatād addhā /  gaṅgevaugham udanvati

śṛṇvanti gāyanti gṛṇanty abhīkṣṇaśaḥ / smaranti nandanti tavehitaṁ janāḥ
ta eva paśyanty acireṇa tāvakaṁ / bhava-pravāhoparamaṁ padāmbujam

Glorification of the Lord
aisvaryasya samagrasya viryasya yasasah sriyah
jnana-vairagyayos caiva sannam bhaga itingana (Visnu Purana 6.5.47)
anta-kāle ca mām eva /  smaran muktvā kalevaram (8.5)
yaḥ prayāti sa mad-bhāvaṁ / yāti nāsty atra saṁśayaḥ
yaṁ yaṁ vāpi smaran bhāvaṁ / tyajaty ante kalevaram
taṁ tam evaiti kaunteya / sadā tad-bhāva-bhāvitaḥ (8.6)

tasmāt sarveṣu kāleṣu / mām anusmara yudhya ca
mayy arpita-mano-buddhir / mām evaiṣyasy asaṁśayaḥ (8.7)

abhyāsa-yoga-yuktena / cetasā nānya-gāminā (8.8)
paramaṁ puruṣaṁ divyaṁ / yāti pārthānucintayan
kaviṁ purāṇam anuśāsitāram / aṇor aṇīyāṁsam anusmared yaḥ(BG 8.9)
sarvasya dhātāram acintya-rūpam / āditya-varṇaṁ tamasaḥ parastāt ananya-cetāḥ satataṁ / yo māṁ smarati nityaśaḥ  (8.14)
tasyāhaṁ su-labhaḥ pārtha / nitya-yuktasya yoginaḥ

mām upetya punar janma / duḥkhālayam aśāśvatam (8.15)
nāpnuvanti mahātmānaḥ / saṁsiddhiṁ paramāṁ gatāḥ
 

yadi dāsyasi me kāmān / varāṁs tvaṁ varadarṣabha 7.10.7
kāmānāṁ hṛdy asaṁrohaṁ / bhavatas tu vṛṇe varam